Gå til innhold

AoC: quests fra lvl 28 og oppover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår ikke hvorfor jeg ikke finner flere quester til min lvl(28) her i Khemi eller kopshef province.

Noen som har noen tips hvor jeg bør bevege meg mot?

Finnes det flere steder i KP enn caravanserai eller bubshur?

Håper none kan hjelpe meg med dette:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du burde vel bevege deg mot zelata wild lands nå, lvl 28-30 passer vel best der og deretter dra til border lands som er like ved siden av det.

Forstår ikke hvorfor jeg ikke finner flere quester til min lvl(28) her i Khemi eller kopshef province.

Noen som har noen tips hvor jeg bør bevege meg mot?

Finnes det flere steder i KP enn caravanserai eller bubshur?

Håper none kan hjelpe meg med dette:)

Skrevet

Det er en del quester spredt rundt omkring i Khopshef, så du får ta deg en tur og utforske litt. Ellers er som nevnt Wild Lands et fint sted med en haug med quester.

Skrevet

Stikk innom Aquilonia sitt 20-37 område(Wild Lands..) eller Cimmeria sitt 20-33 område(Conall's valley?). Ble level 30 i Wild Lands før jeg begynte å merke at det var lite med quester jeg kunne ta i min level, så jeg bevegde meg over til Khropsef Province(eller hvordan det skrives, Stygia) og til nå har jeg blitt 35.

Skrevet

Stjeler tråden her, har blitt level 35. Lurer på hvor jeg skal dra og levele nå? Har så og si tømt Zeleta Wild Lands for quests, er bare instance questene igjen. De får jeg vel ikke gjort før level 37?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...