Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Den skandinaviske guilden Niflheim åpner dørene og slipper inn nordmenn, svensker og dansker i vår AoC-avdeling på Wildsoul PvP-server.

 

Niflheim har eksistert i tre år i World of Warcraft. Vi er en seriøs raideguild, og tok MC, Bwl, AQ40 og deler av Naxxramas før TBC. Etter det har vi tatt SSC, TK, MH, BT og jobber nå med boss to i Sunwell, Brutallus (15 prosent).

 

Samtidig har brorparten av medlemsmassen vår vært casuals, som synes det er ok å ta en instance en gang i blant.

 

Jeg setter i utgangspunktet ikke noen fast aldersgrense for nye medlemmer, jeg har spilt med 14-åringer som har oppført seg langt mer voksent enn 30-åringer.

 

Men vær meget obs på at vi kommer til å kreve at medlemmene våre oppfører seg, og de som bryter (de få) reglene vi skal ha, får bare én sjanse.

 

Vi begynner AoC med to veldig enkle regler:

 

Spam, tigging og masing skal ikke forekomme verken i guild chat eller på de åpne kanalene.

Det er høyt under taket, men dette er ikke noen barnehage. Vi tar gjerne de gode diskusjonene med mye temperatur, men tåpelig krangling i guild chat vil vi unngå.

 

Det skal visstnok være mulig å ganke egne guildmedlemmer. Det er helt greit å gjøre det en gang i blant (jeg har ønsket å gjøre det mange ganger i WoW :D ), men å campe liket til guildies kommer jeg til å vurdere som mobbing, og det skal ikke skje. Når en guildie sier at nå holder det, så sier man sorry og finner et offer fra en annen guild.

 

Bortsett fra det, gank, camp og kos dere så mye dere vil.

 

Hvis du tror dette er noe for deg, ta kontakt med Narrepanne eller Guffen online på Wildsoul. I tida framover slipper vi inn det meste som vil, men vi kommer til å skjære i kantene underveis for å skape en liten diamant i AoC også.

 

PS! Jeg er bare innom her en gang i uka elns, så det kan ta tid før jeg svarer på mail her. Ta heller kontakt på serveren.

Endret av Narrepanne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette hørtes veldig interessant ut.

Jeg har spillt wow siden Desember 2005, prøvde litt ZG før expansion.

Har gjort en del Heroics og raidet Kara opp til Prince.

Jeg er gift og har barn derfor ønsker jeg ikke å forplikte meg til x antall timer raids, men kan være med på raid nå og da. Har tenkt å starte med en Tempest of Set og se om jeg liker den. Muligens en Dark Templar som alt.

Vet ikke om jeg kan begynne å spille i dag da jeg venter på spillet send fra CDON, men kan ta kontakt ingame når jeg har installert det hvis dere har plass til meg.

Lenke til kommentar
Dette hørtes veldig interessant ut.

Jeg har spillt wow siden Desember 2005, prøvde litt ZG før expansion.

Har gjort en del Heroics og raidet Kara opp til Prince.

Jeg er gift og har barn derfor ønsker jeg ikke å forplikte meg til x antall timer raids, men kan være med på raid nå og da. Har tenkt å starte med en Tempest of Set og se om jeg liker den. Muligens en Dark Templar som alt.

Vet ikke om jeg kan begynne å spille i dag da jeg venter på spillet send fra CDON, men kan ta kontakt ingame når jeg har installert det hvis dere har plass til meg.

 

Du er hjertelig velkommen. Jeg blir borte en ukes tid, men Guffen, Zaroth og Marx står klare til å invitere folket. Bare å sende en /tell.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

kunne gjerne tenkt meg en seriøs AOC guild, siden jeg foretrekker litt seriøs guild, og ikke en typisk kødde guild.

har spilt wow siden høsten 2005 og tatt en god del av endgame raid instancer. er 19 (snart 20) og har en 34 Demonologist :p de er litt underpowered as we speak, men system developers har sagt at det kommer fixes =)

Lenke til kommentar
kunne gjerne tenkt meg en seriøs AOC guild, siden jeg foretrekker litt seriøs guild, og ikke en typisk kødde guild.

har spilt wow siden høsten 2005 og tatt en god del av endgame raid instancer. er 19 (snart 20) og har en 34 Demonologist :p de er litt underpowered as we speak, men system developers har sagt at det kommer fixes =)

 

Dere fikk jo litt kjærlighet for noen dager siden, får håpe det er blitt bedre, det er faretruende få mages i spillet.

 

Bare ta kontakt ingame med Guffen, Zaroth eller meg, så skaffer vi deg en seriøs AoC-guild. Er ferdige med tier1 by (uten veggene), og etter hvert som folk nå kommer litt høyere, får vi nok resten på plass raskt også.

Lenke til kommentar

 

Dere fikk jo litt kjærlighet for noen dager siden, får håpe det er blitt bedre, det er faretruende få mages i spillet.

 

Bare ta kontakt ingame med Guffen, Zaroth eller meg, så skaffer vi deg en seriøs AoC-guild. Er ferdige med tier1 by (uten veggene), og etter hvert som folk nå kommer litt høyere, får vi nok resten på plass raskt også.

 

 

hehe fikk invite den 7ende jeg =) men takk for svar iaff :p

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...