Gå til innhold

AoC: cdon sendte ut igår!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Altså, posten kjenner ikke til "ordrenummer" De kjenner kun til "sporingsnummer" som du ikke vet hva er før du får beskjed om at pakka er sendt.

Mente sporingsnummer ;) .

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, min er "sendt". Men den blir sendt som brevpost står det, vil det da si at eg får den i postkassa heime?

Hans

Så lenge pakken går ned i postkassa ihvertfall. Men såvidt jeg har forstått så er den såpass stor at den nok ikke går ned i de fleste postkassene her til lands.

Har opplevd at personen som kjører ut posten har levert pakker som akkurat ikke går ned i kassa på døra.

Skrevet

Fikk mail fra cdon at leveransen min var forsinka, men at jeg skulle få den så fort som mulig. Automatisk mail.

Pokker ta :(

Skrevet

syns det er for dårlig at de ikke kan levere til release datoen, når de får spillet lenge før. Slik som i Nordland der det enda virker som posten går med hest og kjerre burde de sende det før. Jeg må vente til en gang i neste uke før jeg får det.

Skrevet
syns det er for dårlig at de ikke kan levere til release datoen, når de får spillet lenge før. Slik som i Nordland der det enda virker som posten går med hest og kjerre burde de sende det før. Jeg må vente til en gang i neste uke før jeg får det.

Du får hvertfall. Jeg fikk mail om at ordren var kansellert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...