Gå til innhold

Corsair flytter grensene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal selskapet ha oppnådd 2462 GHz og 19,696 GB/s overføringshastighet

Jeg regner med det er snakk om MHz ja.

 

Men i hvilken test skal de ha oppnådd 19,696 GB/s overføringshastighet? Det høres svært suspekt ut siden det er 100,0% av teoretisk maksimal overføringshastighet på 2462 "MHz". Jeg tviler sterkt på at de har oppnådd den overføringshastigheten i virkeligheten.

 

Forøvrig er overskriften feil. Corsair har ikke flyttet noen grenser. For det første er det ikke noen "grense" men et variabelt tall. For det andre var det ikke Corsair men en fyr ved navn bachus_anonym på Extremesystems som utførte bragden. Hans historie om det.

Lenke til kommentar
skal selskapet ha oppnådd 2462 GHz og 19,696 GB/s overføringshastighet

Jeg regner med det er snakk om MHz ja.

 

Men i hvilken test skal de ha oppnådd 19,696 GB/s overføringshastighet? Det høres svært suspekt ut siden det er 100,0% av teoretisk maksimal overføringshastighet på 2462 "MHz". Jeg tviler sterkt på at de har oppnådd den overføringshastigheten i virkeligheten.

Det er vel maksimal teoretisk overføringshastighet han mener. Har sikkert ikke fått med seg alt når han har oversatt copy pasten med google oversetteren :p

 

Edit: leif

Endret av -LIKMARK-
Lenke til kommentar
For det andre var det ikke Corsair men en fyr ved navn bachus_anonym på Extremesystems som utførte bragden. Hans historie om det.

Men som tittel under nicket hans så står det jo "Corsair Engineering". Så man kan jo regne med at han jobber der, for eksempel som ingeniør. Så egentlig så er det vel Corsair som har brutt verdensrekorden om man ser det på den måten.

Lenke til kommentar
vel, det står i pressemeldingen fra corsair: "Corsair® www.corsair.com, announced today that Corsair Labs has set the world record for the highest achieved DDR3 frequency"

tviler på at de ville ha skrevet det hvis en hvilken som helst anonym overklokker hadde slått rekorden med corsair minne...

Hold deg fast.

 

Simen1 spøkte!!

 

Det er nokså uvanlig, så jeg forstår at du ikke tok den :p

 

Bachus Anonym som har registrert overklokken hos Cpuid er en "minnenerd" som jobber for Corsair :)

Lenke til kommentar
vel, det står i pressemeldingen fra corsair: "Corsair® www.corsair.com, announced today that Corsair Labs has set the world record for the highest achieved DDR3 frequency"

tviler på at de ville ha skrevet det hvis en hvilken som helst anonym overklokker hadde slått rekorden med corsair minne...

Hold deg fast.

 

Simen1 spøkte!!

 

Det er nokså uvanlig, så jeg forstår at du ikke tok den :p

 

Bachus Anonym som har registrert overklokken hos Cpuid er en "minnenerd" som jobber for Corsair :)

 

hehe, skjønner :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...