Gå til innhold

Stunny sin [[TRENINGSLOGG]]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er ikke jeg helt inne på kosthold for å gå ned, siden jeg spiser for harde livet for å bli større, men jeg kan føye til at mer muskelmasse vil gi høyere fettforbrenning. Så om matinntaket er for lavt (ikke at jeg er rett person til å dømme dine matvaner til din kropp), så vil kroppen hente energi fra musklene. Jeg synes også at det kanskje var litt lite proteiner i den maten du har valgt, foruten kyllingen da.

 

Og når jeg tenker meg om, så trenger du vel egentlig ikke å bli noe tynnere, ikke slik det ser ut på bildene i alle fall. 81 kg på 184 cm er ikke mye i det heletatt. Skulle ønske jeg veide 80 kg, selv med mine 10 cm mindre.

 

Og om du vil ha mer synlig six pack, så vil jeg anbefalle mageøvelser med vektmotstand.

velg og vrak her: http://www.coopersguns.com/videos/exercise...dia/abdominals/

For da vil magemusklene bli større, i stedet for bare mer utholdne og harde (slik situps gjør, i alle fall etter hva jeg har erfart), og da vil magemusklene synes bedre, til og med også når man ikke strammer.

 

Det var det jeg hadde å si. Ikke stol blindt på hva jeg sier, siden jeg ikke er noen ekspert.

Lenke til kommentar

Mer proteiner ville nok vert lurt ja, noen som har noen forslag til hva annet jeg kan få i meg som inneholder mye proteiner men også lite kalorier og som ikke koster skjorta.

 

Der var mange solide øvelser. Men har litt problemer med å sette opp et program med sit-ups øvelser og crunch. Hvor mange reps og hvor ofte. Noen som kan hjelpe meg med det?

 

Vurderer og å begynne på treningssenter fortest mulig, men ønsker ikke å gå på kreatin og proteinshaker siden det er ganske dyrt.

 

Takk for et solid innlegg. :)

Lenke til kommentar

Shakes osv er ikke så dyrt, med tanke på hvor mye proteiner du faktisk får for pengene. Skulle du ha kjøpt like mye proteiner i kyllingfilet ville det blitt mye dyrere.

 

Hmm, annen proteinrik mat... egghvite. Feks grovbrød med et par stekte speilegg der du tar bort plomma er good shit. Som sagt, er ikke så god på det, siden jeg vil ha i meg masse kalorier også.

 

Når det kommer til magetrening og reps og sett. Så er mitt tips (kanskje ikke 100%, men funker for meg)

 

Tren med passe tunge vekter og ta reps til du ikke klarer flere fordi det brenner og svir. Og ja det skal brenne og svi. Tar du mye 30+ uten at det gjør det, så gjør du det feil. Også gjør du det noen ganger og på litt forskjellige øvelser helt til du ikke "klarer" mer. Dette gjør du 3 ganger i uka eller noe helt til du får den six-packen du vil ha. Etter det vil jeg anbefale bare vanlige sit-ups 2 ganger i uka, og med en dag med litt tyngre magetrening, dette for å holde på det du har bygget opp.

Endret av Audun B
Lenke til kommentar

Mulig jeg får skaffe meg noen shakes. Noen spesielle du anbefaler?

Bruker å hive i meg 2-3 rå egg (går fort) etter magetrening. Men får ikke helt vekk plomma da..

 

 

Hvilke vekter er det du snakker om?

Det vil jeg helt klart prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...