Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun kysset en annen..


Anbefalte innlegg

Jeg skriver på diskusjon.no fordi jeg sliter veldig med noe.

For en stund siden hadde jeg vært på jobb og kom til en fest.

Mange folk var der, inkludert dama mi. Hun hadde tatt med seg

en del alkohol, som hun helte nedpå jævli fort. På et point følte jeg meg

avvist av hu og jeg gikk ut en tur alene. Ganske emo, men samma det.

Jeg kom tilbake etter engod del luft. Jeg ante ingen ting, og senere på kvelden

dro dama mi og jeg hjem til hu. Det tok endag før hun fortalte at hun hadde

kysset en annen. Det var en fyr hun hadde blitt ganske godt kjent med i det siste,

og hadde begynt å kalle bestevenn. Jeg hadde ikke hatt noe i mot at hun

fant seg en god venn, dessuten hadde hun påminnet meg 1000vis av ganger

at det aldri vill skje noe mellom dem. Men det gjorde det. Jeg forble kjæresten

hennes selv om det. Det har vært vanskelig og tro ikke at hun ikke har fått

gjennomgå. Hun sier at hun elsker meg og aldri vil gjøre noe sånt

igjen. Selv om hun påminner meg om dette hele tiden klarer jeg ikke

å rive meg vekk fra om det var noe annet. Det må jo være noe annet som lå i kysset.

Vi har jo hatt litt merkelige problemer i det siste og hun sier at hun fant trøst i den

nye gode vennen hennes. Men at kysset betydde ingen ting for henne.

Jeg har til og med snakket med personen hun kysset, og han sier at de fikk en

slags "kontakt" før de kysset. Han har derimot hatt sterke følelser for henne lenge

og det har alle visst, så det med "kontakt" kan være noe bare fra hans side. Jeg har

også funnet ut i ettertid at dama mi hadde en gang for lenge siden sagt til ham under

en annen fest at hun hadde vært forvirra ovenfor følelsene sine for meg.

Og ja.. hun var full da og. Personen hun kysset med er i tillegg en god

venn av en del av vennekretsen hennes. Og alle skal på en tur til sommeren,

inkludert personen hun kysset. Jeg føler det vanskelig å ha ham rundt meg,

men de andre (også dama mi) prøver å presse meg videre og la det ligge.

 

Det jeg lurer på da er:

 

Var det riktig av meg å holde med henne? Eller burde jeg ha slått opp?

Kan det ha vært noe annet som lå i kysset enn den gamle "fylla har skylda"?

(Har nemlig ikke hatt så veldig myeerfaring innenfor det feltet og dermed

vet jeg ikke hva jeg skal tro)Overreagerer jegover dette?

Hvordan skal jeg håndtere det at han skal bli med på turen?

 

Tar gjerne i mot andre kommentarer enn spørsmålene.

 

Vil gjerne få renset opp i en av de mørkeste tingene i mitt liv. =)

Hilsen meg.

Endret av Silvador
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter min, nei; du overreagerer ikke. At hun kysset en annen svir, uansett hvor full hun var. En gang er èn gang for mye, kan du være 100 % sikker på at det samme ikke vil skje igjen om hun kommer opp i samme situasjon en gang til?

Endret av Jon4s
Lenke til kommentar
Etter min mening så er en gang èn gang for mye. Kan du være 100 % sikker på at det samme ikke vil skje igjen om hun kommer opp i samme situasjon en gang til?

 

Vel.. nei.. Det er der jeg sitter fast=/.. jeg vil jo ikke gå fra henne,

jeg elsker henne jo. Men jeg er veldig sikker på at hun ikke ville

ha gjort noe sånt i edru tilstand.

Endret av Silvador
Lenke til kommentar

For guds skyld HOLD PÅ HENNE!

Nesten det samme skjedde meg for noen hæljer tilbake, bare det var omvendt. Jeg kysset en annen jente, og jeg mente serriøst ikke en dritt med det. Og har aldri, aldri noen sinne angret så sykt. Det er det dummaste jeg har gjort, men det bare skjedde. Jenta mi, hun klikka jo selvfølgelig, og tok en pause på 4 dager. Hun skjønner at jeg ikke mente en dritt med det, og kom ganske greit over det.

Så hvis jenta di, føler det samme som jeg gjorde så burde du holde på henne. Men gi det et par dager, slik at hun virkelig kjenner hvor vondt det gjorde for deg og ho. Vær litt kritisk, og vær forbanna på hun.

Er hun lik meg, vil hun aldri risikere forholdet med deg igjen.

 

Til Zarac: Er nokså enig med deg, men det er veldig mye lettere sagt en gjort

Endret av _Bajazzo_
Lenke til kommentar

... Det Zarak sa.

 

I tillegg: Om dette er en hun har opptatt kontakten med ETTER at dere ble sammen, er det en smule suspekt i mine øyne. Venner man har før forholdet tar til er en ting, men at hun skal starte "dype" forhold med det motsatte kjønn, mens dere er sammen virker feil. For meg.

 

Jeg hadde aldri godtatt noe sånt.

Lenke til kommentar

Hun sier at det bare var et vennskapsforhold.. Men det at han både hadde sterke følelser

for henne og at de til slutt kysset (Med alkohol inni bildet da) får det til å virke litt

tvilsomt at det bare var vennskap.. Man burde jo ikke la en person med sterke følelser

for seg bli en "bestevenn" eller nær venn når man har kjæreste i tillegg..

Endret av Silvador
Lenke til kommentar

Selv hadde jeg tatt finnlandshette og balltre... Flørtepusen har vel en adresse regner jeg med. I mine øyne løser vold alt, og selvom han fyren ikke kan bevise at det var deg, ville han nok skjønt deg, og holdt seg unna dama di deretter.

 

Alikevel så er vel kanskje spørmsålet om hu vil gjøre det samma igjen?

Me cannot know :shrug:

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
Selv hadde jeg tatt finnlandshette og balltre... Flørtepusen har vel en adresse regner jeg med. I mine øyne løser vold alt, og selvom han fyren ikke kan bevise at det var deg, ville han nok skjønt deg, og holdt seg unna dama di deretter.

 

Alikevel så er vel kanskje spørmsålet om hu vil gjøre det samma igjen?

Me cannot know :shrug:

 

Er da ikke hans feil? Herregud

Lenke til kommentar
Jeg har til og med snakket med personen hun kysset, og han sier at de fikk en

slags "kontakt" før de kysset. Han har derimot hatt sterke følelser for henne lenge

og det har alle visst, så det med "kontakt" kan være noe bare fra hans side.

 

Er nok hans feil ja....

 

Man kliner IKKE med dama til en man kjenner.

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
Selv hadde jeg tatt finnlandshette og balltre... Flørtepusen har vel en adresse regner jeg med. I mine øyne løser vold alt, og selvom han fyren ikke kan bevise at det var deg, ville han nok skjønt deg, og holdt seg unna dama di deretter.

 

Alikevel så er vel kanskje spørmsålet om hu vil gjøre det samma igjen?

Me cannot know :shrug:

 

Mest idiotiske jeg har hørt på lenge.

Lenke til kommentar
Jeg har til og med snakket med personen hun kysset, og han sier at de fikk en

slags "kontakt" før de kysset. Han har derimot hatt sterke følelser for henne lenge

og det har alle visst, så det med "kontakt" kan være noe bare fra hans side.

 

Er nok hans feil ja....

 

Man kliner IKKE med dama til en man kjenner.

 

Hvor står det han kjenner trådstarter?

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Hvis det var kjæresten min, så hadde jeg gjort det slutt. Hadde bare ikke klart å være sammen med noen som gjør sånne ting mens jeg er sammen med den person.

Lenke til kommentar

Det skal ikke være lett. Det høres ut som dama di er en party dame som er en leken flørt, og du ikke. Da går det bare en vei, beklager å si det men det går bare en vei, og det er at du blir såret og det kan komme så langt at hun kommer til å dumpe deg og da kommer du til å angre at du ikke dumpet henne først. Hvorfor sier jeg dette, jo fordi det er noe lignende jeg også har opplevd.

 

Ble slutt med ei for 1 måned siden hadde det veldig bra med henne, elsker damen ennå, men å det å elske henne har for noen dager gått til å hate henne. Bare GUD hadde hjulpet henne hvis jeg hadde truffet på henne igjen.

 

Det som har skjedd:

 

Hun har vært en festløve siden hun fant ut at alkoholen smakte som vann. Så når hun traff meg som også drakk men med full kontroll og ikke ofte (det innebærer hver helg) så bremset hun ned. Sa til henne åpent: du må bare gå ut med venninene dine, skal ikke være en brems for deg jeg. Det gjorde hun ikke, for hun hadde det så mye bedre med meg (falsk fasade) og alkoholen var også grunnen til at hennes tidligere forhold hadde feilet (her burde bjellen min fungert og sagt i fra, det gjorde den men jeg ignorerte den, angrer som faen)

 

Så gikk det noen måneder så, plutselig begynte hun å gå ut, helt greit det for meg. Skulle hente henne en kveld (måte lete halve lille Bryne etter henne da mobilbateriet hennes var tomt) og da var hun så dritas og to ukjente menn dro henne i begge armene som en nikkeldukke, i en rettning som hun absolutt ikke skulle til. Når jeg så det ble det bråk og de stakk og hun løp rett i armene mine. Spurte henne dagen etterpå om hun i det hele tatt viste om at hun var med to ukjente menn. Full kontroll hadde hun over de to ifølge henne. Full kontroll sa jeg? Du falt jo som en stein på gulve ved inngangsdøren da vi kom hjem. Mer dritas enn det går det ikke an å være. Joda det var noe jeg bare måtte akseptere, formålet var at jeg skulle se henen slik hun er. Snakket ikke med damen på 2 dager. Burde ha dumpet henne der og da, men dum som jeg var gav henne en ny sjanse.

 

Så begynte hun i ny jobb, hadde jobbet i 2 uker før hun skulle på firmafest. Spurte henne om hun måtte hentes. Neida hun skulle sove over hos han ene på jobben. Hun jobber på en mannsdominert arbeidsplass (CNC Operatør), hun er den eneste kvinnen der. Så og si 90 prosent av disse mennene er utenlandsk arbeidskraft. Her snakker vi om folk fra Afrika, Polen, Kosove osv, bare for å nevne noen få. De fleste har ikke bodd i Norge mere enn i noen få år. I tilleg hadde hun snakket en del ganger om hvor mannlig og store muskler han ene karen på jobben hadde. Kunne ikke brydd meg mere, men når det var han hun skulle sove over klikket det for meg. Hun hadde tidligere sagt til meg at hun ikke får sove uten meg (sover over en del hos henne, men sov for det meste i min egen seng). Trodde du hadde problemer med å sove uten meg svarte jeg, neida hun skulle sove over hos han og hvis ikke så, kommer hun uansett til å være så dritas at hun kunne likesågodt sovet i veikanten, hun hadde gjort dette før. Da klikket det ihvertfall for meg, målet hennes var rett og slett å bli dritas, så jeg begynte å pakke sakene mien og klar til å reise hjem, fordi denne kvinnen hadde jeg ingen grunn til å henge med. Hun ble lei seg dro inn på badet og begynte å grine. Da stoppet jeg og tenkte, kanskje jeg overreagerte litt sa jeg til meg selv, fikk snakket henne til å komme ut av toaletet og fikk unskylde meg. Neida nå følte hun seg dårlig og hadde mistet alle de gode følelsene for meg. At jeg kunne være så kald mot henne osv. Joda det endte med at jeg kjøre henne til festen. Senere på kvelden ringte hun meg og jeg fikk hentet henne. Joda firmafesten som opprinelig var på Dolly med pizza og pils resulterte i at gruppen splitet seg og hun endte med å være sammen med han hun skulle egentlig sove over så de gikk hjem til han og drakk der. Han gav henne en rose og hun var så betatt av den rosen. Trust me folkens hun har fått så mange blomster av meg har gått mange tusen kroner faktsik til de i de månedene vi var sammen, men den ene rosen så jeg at hun var betatt av. Hun sa til meg det betyr ingenting og at de bare er arbeidskolegaer osv og at hun ikke står i med arbeidskolegaer men det er meg hun elsker osv. Nå er damen sørpafull, og joda tilbake hjemme hos henne brukte jeg godt 1 time på å overtale henne om at hun var hjemme og at hun måtte komme ut av bilen. Tok det hele med ro med henne, reiste ikke stemmen min en enste gang.

 

Klarte til slutt å få henne ut av bilen og joda hun falt om som en stein på gulvet igjen rett etter å ha kommet inngangsdøren.

 

Gikk noen dager der jeg var hjemme osv, måtte tenke, dette var kvinnen jeg elsker/elsket/hater og kunne like god tilbringe resten av livet mitt med, men måtte tenke er hun den riktige? Fikk masse meldinger fra henne i løpet av de 4 dagene jeg var hjemme og var for meg selv. Skrev hvor mye hun elsket meg osv. Så får jeg melding klokken 07:30 mens jeg er på jobben, joda hun slår opp med meg. Snakket med henne på tlf rett etter det og hun ville prøve på nytt med meg. Dum som jeg var, joda gikk med på det. Men hun måte ha en pause. Så 3 uker gikk og iløpet av de 3 ukene hadde hun vært på byen hver eneste helg, truffet på en gammel x, og fått følelser for han, arbeidskolegaen som hun skulle sove over hos har vært på besøk hos henne opptil flere ganger, hun måtte drikke alkohol fordi hun likte han, men turde ikke å vise det osv. Alt dette mens hun fortsat prøvde med meg. I løpet av disse 3 ukene mens vi prøvde har jeg kun vært på besøk hos henne i noen få timer, og måtte gå fordi noen venniner skulle komme osv. I ettertid når jeg tenker så må det ha vært arbeidskolegaen og ikke noen venniner. Så får jeg da til slutt en ny melding fra henne dette også mens jeg er på jobb. Ja nå var det slutt mellom oss hun ville ikke mer, jeg var vist en manipulerende og masete fyr. Så det endte med at hun dumpet meg da, og ikke omvendt. Skikkelig forvirret kvinnemeneske.

 

Så hva er det jeg prøver å si med dette brevet til deg trådstarter? Hm for å være ærlig mye og ingentig. Mener at slik jeg leser innleget ditt så er damen din på vei mot feil vei. Hun kysset en annen. Det kan ha skjedd mere enn det uten at du vet det. Nå er ikke damen din like gal/forvirret som den jeg var sammen med. Kan hende at det er jeg som var problemet i forholdet vårt. Men jeg mener at du bør dumpe henne så fort som muligt. Snakk også med familien din og vennene dine, det hjelper skal du se, var det som hjalp meg og innse at jeg har vært en blind idiot over idioter som har klart å holde så lenge med henne som jeg gjorde. Mye av grunnen er vel at jeg ikke er en player og har troen at man skal være i minst mulig forhold før man finner den rette. Dette har jeg troen på ennå selv om jeg har brent meg skikkeligt på bålet.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Wohoo : Jeg kan ikke si annet enn at jeg føler med deg. Ingen skal behandles slik, ikke i et parforhold. Holder ikke at hun sier at hun elsker deg, når hun ikke kan respektere at du ikke blir glad når hun drikker seg sørpa. Hun var ikke noe å spare på. Vet at det er vanskelig når man er midt oppi det. Ønsker deg bare lykke til videre, forhåpentligvis finner du en som er litt mer moden og voksen neste gang :)

 

Trådstarter : Nei, du overreagerte ikke. Det er hennes feil at hun hadde med seg så mye alkohol. Det er hennes feil at hun drakk så mye, så fort. Du er fremdeles deg selv, selv om du er drita. Jeg har vært sørpefull mens jeg har vært i forhold, og gjerne sett en hot babe eller 2, men aldri i livet om jeg hadde gått så langt som å kysse noen av dem. Du vet aldri når hun kan komme til å gjøre det igjen.

 

Og angående denne personen som hun er venn med, så hadde jeg ikke akseptert det. Jeg er muligens en ganske sjalu person, men jeg hadde ikke latt den personen være f.eks alene med dama. Det hadde jeg ikke stolt nok, hverken på dama eller han karen til å akseptere. Jeg ville heller ikke reist på ferie med han. Det blir ikke noen koselig ferie dersom du går rundt og føler et ubehag for at han er med.

Lenke til kommentar
Jeg har til og med snakket med personen hun kysset, og han sier at de fikk en

slags "kontakt" før de kysset. Han har derimot hatt sterke følelser for henne lenge

og det har alle visst, så det med "kontakt" kan være noe bare fra hans side.

 

Er nok hans feil ja....

 

Man kliner IKKE med dama til en man kjenner.

 

Hvor står det han kjenner trådstarter?

 

Vel etterpå ble de ivertfall bekjente: "Jeg har til og med snakket med personen hun kysset, og han sier at de fikk en

slags "kontakt" før de kysset."

 

Dessuten regner jeg med at hun fortalte hvem hun var sammen med, da hun har fortålt trådstarter absolutt _alt_ om denne vennen.

 

Mest idiotiske jeg har hørt på lenge.

 

Helt seriøst? PRATER pcen til deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...