Gå til innhold

Kundeservice hos Canal Digital


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har for tiden skurrete bilde på tvene i huset, og inget bildet der det er dekoder.

Dette har andre naboer også bekreftet at de har opplevd i det siste.

Derfor har jeg ring til kundeservicen 06090, men der er det bare en "data-kvinne" som lar meg velge forskjellige ting i det vide og brede, uten at jeg noen gang får meg frem til en kundenbehandler! Og det er da vel pålagt å ha en "levende person" bak den irriterende "data-kvinnen"?

 

Og jeg mener å ha hørt et triks som gjør at man slipper all knotingen med valg, men bare kan taste inn noe(uansett kundetelefon) etter man har ringt, slik at man slipper velgingen og kommer rett til kundebehandler! kan dette stemme? Og isåfall, hvordan gjør jeg dette?

 

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En generell betrakning (er ikke sikkert dette fungerer hos CD, men..) : Hvis det er lang kø på kundeservice, kan det lønne seg å ringe opp igjen og heller taste seg fram til salgsavdelingen - her får du mye raskere svar! De vil vel ikke at potensielle kunder skal vente seg ihjel.. ;)

Vel framme hos salgspersonen ber du om å bli satt over til support, noe som jeg har inntrykk av er mye raskere enn å stå i den vanlige køen.. :)

Kan være verdt et forsøk!

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Ringte et nummer til Relacom som sto på en lapp fra Canal Digital, og på den måten fikk jeg tak i noen som drev med kabelnettet rundt her.

 

Egentlig skal det være arbeid med kabelnettet til klokken 1600, men hos oss er det dårlig hele dagen. Og siden det drives arbeid på vårt postnummer har Canal Digital koblet ut kundeservice med kundebehandler på vårt postnummer (herregud, så dårlig....)

Lite gjennomtenkt om noen lurer på noe annet en det arbeidet, eller om det er som hos oss; at det ikke er det som er feilen, men noe annet....

 

gjeewaytee: prøvde med firkant men det fungerte ikke. Kanskje det fungerer når kundebehandler "er koblet inn" igjen på vårt postnummer.

 

Får håpe det blir fikset i dag, hvis ikke evakueres huset 2045 i kveld!! :devil:

Lenke til kommentar
Takk for svar!

Ringte et nummer til Relacom som sto på en lapp fra Canal Digital, og på den måten fikk jeg tak i noen som drev med kabelnettet rundt her.

 

Egentlig skal det være arbeid med kabelnettet til klokken 1600, men hos oss er det dårlig hele dagen. Og siden det drives arbeid på vårt postnummer har Canal Digital koblet ut kundeservice med kundebehandler på vårt postnummer (herregud, så dårlig....)

Lite gjennomtenkt om noen lurer på noe annet en det arbeidet, eller om det er som hos oss; at det ikke er det som er feilen, men noe annet....

 

gjeewaytee: prøvde med firkant men det fungerte ikke. Kanskje det fungerer når kundebehandler "er koblet inn" igjen på vårt postnummer.

 

Får håpe det blir fikset i dag, hvis ikke evakueres huset 2045 i kveld!! :devil:

 

 

hehehe...united is going down hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...