sveian Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Sikkert et banalt spørsmål :oops: men vordan slår jeg enkelt av viruskontrollen til Norman for å kunne spille spill som krever dette. Bruker xp
Pluto Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Høyreklikke på ikonet nede til høyre på oppgavelinjen og velge disable?
sveian Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Skrevet 7. mars 2003 Ja, men får opp samme boks med høgreklikk som med venstreklikk, som gir mange valg for konfigurering men disable finner jeg ikke. :oops:
Pluto Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Ingenting som ligner? Unload eller lignende? Har ikke norman nå men synes å huske det var en slik funksjon. Noen andre her inne har vel norman og kan svare på dette?
inzyr Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 vell det er en stund siden jeg byttet fra norman til avg men om jeg husker riktig så må du gå til start->programmer->norman antivirus->konfigurasjon der skal det være noe om realtime scanning (eller lignende, husker ikke helt), når du finner det skal du hake av fortell meg om du greide det jeg hadde samme problem når jeg prøvde å få virus på pc min norman stoppet den alltid og det tok tok en stund før jeg lærte å disble den
sveian Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Skrevet 20. mars 2003 Deaktiverte sanntidssøk men beholt internett protection.
WzUp Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Avslutt prosessen tror norman er nymse.exe eller noe lignenede under processes i task manager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå