Gå til innhold

[AoC]Vi fra Wildsoul (PVP)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Navn: Jimsen

Klasse: Guardian

Guild: Miniboss - Skiftet navn etter at folk ganka meg siden de trodde jeg var Miniboss :p

Level: 22

Haha, har holdt på å gjere det samme eit par gongar med folk frå Boss-guildet.

Så det selv. Jeg så boss da tenkte " Fader hva gjør en boss mitt i Tesso... skjønte straks at der var player" Vurderte nesten å ta ham :p

Eg gjekk å leita etter en boss i Noble district, så eg var rimeleg triggerhappy, men såg heldigvis nicket hans et brøkdel for komboen satt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

liten oppdatering fra forrige gang:p

Navn:Sanux

Klasse:Demonologist

Guild:Niflheim <3

Current level: 50

Endret av SaNux
Skrevet

Blei narra over på Wildsoul av en kollega, som har en guild der, så det blir vel til at jeg fortsetter å spille der. Bare spilt på Ymir tidligere...

Navn: Grimfist

Klasse: Guardian (guild'et trengte visst en... :D )

Guild: SDA (Search and Destroy Agency)

Current level: 14

Pantera

• 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

Navn: Frack

Klasse: Necro

Lvl: 63

Guild: Black Dragon

Ja, guildet heter black dragon ^^ kuleste navnet på servern :) (dere som har lest conan, eller rundet lvl 60, skjønner hvorfor ^^)

send gjerne spm om invite til meg (Frack), Leonronin (Lord, lvl 80) eller Dorrian, vi trenger flere aktive medlemmer!

Endret av xa1ted
Skrevet
Blei narra over på Wildsoul av en kollega, som har en guild der, så det blir vel til at jeg fortsetter å spille der. Bare spilt på Ymir tidligere...

Klasse: Guardian (guild'et trengte visst en... :D )

Guild: SDA (Search and Destroy Agency)

Current level: 14

Pantera

En liten oppdatering....

Klasse: Guardian

Guild: The Dreadnaught's (tidligere SDA)

Current level: 80

Vel, mye har skjedd siden forrige post. SDA ble merget med KDS, som igjen la ned guildet pga Warhammer. Noen få av oss, som spilte i KDS, starta opp SDA igjen, og bytta navn til The Dreadnaught's (etter navnet på et squad i KDS). Fått inn et par nye spillere, men vi er ikke så mange. Ønsker flere aktive spillere, så send gjerne en tell og spør etter invite. Vi stiller ikke så mange krav, annet enn at man snakker brukbart engelsk, er aktiv og opptrer med en viss grad av modenhet. Også ganker vi ikke low-levels, da :)

Pantera

Skrevet

Navn:Kami

Klasse:Demonologist (alt for ofte en død demo i pvp...må lære meg klassen bedre:P )

Guild: ingen for tiden, men leter

Current Level: 56

Tok en pause fra AoC mens jeg ventet på diverse patcher, men har selvfølgelig betalt hver måned for å støtte Funcom :)

Jeg er semi aktiv, dvs jeg har et liv utenom spillet. Så dersom noen trenger en semiaktiv demo, er jeg med :)

Har noen alter på rundt lvl 20, da jeg til tider har blitt lei av å respawne etter ganking på demo'en min. Har enda ikke funnet ut om det klassen som er underpowered, eller jeg som er usannsynlig dårlig i pvp:P Utenom de gangene jeg blir oneshotted da:P

Skrevet
...Har enda ikke funnet ut om det klassen som er underpowered, eller jeg som er usannsynlig dårlig i pvp:P Utenom de gangene jeg blir oneshotted da:P

Demo er nok en av de dårligste klassene i PvP ja.. Kanskje til og med den dårligste.

Skrevet

Og med tanke på setningsformuleringene og behovet for å understreke at det er brorens konto stemmer det egentlig veldig fint at han er tolv år gammel.

Men for all del, det er opp til dine foreldre.

Skrevet (endret)
Du bruker din brors konto, med navn Andulf96. Og har en karakter ingame som heter Andulf?

Lukter løgn.

Tror du virkelig at en tolv åring, prater på samme måte som meg? Andulf er faktisk et jævla tøft navn. Hvor prøver du egentlig og komme frem til? Vil du at jeg skal lage en ny account her på forumet?

Endret av Andulf96
  • 4 uker senere...
Skrevet
Er wildsoul fortsatt full av russere som spammer chatten?

Blitt mindre av dem :)

Irriterte meg veldig over dette før, men har ikke problemer med det lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...