vikingkylling Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 WoW handler om å fullføre quests. Bra MMORPGer handler om andre ting.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 WoW handler om å fullføre quests. Bra MMORPGer handler om andre ting. WoW handler også om å komme til 70 kjappest, jeg blir faktisk erta av noen fordi jeg levler sakte og fordi jeg spiller på RP server
vikingkylling Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Og hvordan kommer du til 70 kjappest? Quester...
Bjonski Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Niks. Grinding. Nei. Kombinert grinding og questing. F.eks quester som går ut på å drepe mobs. Det er effektiv xp gain.
Piratpjokken Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 (endret) snapp igjen brødsaksa om hva WoW faktisk er og begynn heller å ramse opp RPG.. Selv fikk jeg lyst til å gå online med NwN2 igjen.. Noen som har gode servere og eventuelt noen builds? (ja, jeg anbefaler NwN2 som RPG for de som ikke har prøvd det) Endret 18. juni 2008 av Petersk91
Dia#Halo#Life Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 WoW handler om å fullføre quests. Bra MMORPGer handler om andre ting. Bra å høre at flere har skjønt hvor dårlig WoW er
Tygg3n Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Liker du Star Wars kan eg ivertfall anbefale Knights of the old republic 1 og 2
Rescue me Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Mass Effect er ute. Du trenger ikke andre spill. Eh? Man går lei alle spill.
Vgardus Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Et RPG spill jeg vil anbefale ligger litt i gråsonen, Deus Ex (tenk deg at Oblivion/Morrowind er satt i en moderne sci-fi versjon av vår egen verden, der du spiller en "superhemmelig agent" som er delvis cyborg) Har kjempebra story, og mange måter å spille gjennom på ettersom hvilke "build" du velger. Av klassiske RPG`er har du alt av BioWare/Black Isle Studios og TES3 Morrowind(mye, mye, mye bedre enn Oblivion) happy hunting!
Papegøye Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Noen som vet noen bra 2d rollespill med tegnet grafikk? Tenker da på lignende grafikk som desperados, divine divinity etc Også spill som ligner på morrowind, store og åpne spill
Erasus Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Å anbefale folk WoW når de spør etter en god RPG er som å gi en person narko. Her skal du få noen anbefalinger, fra øverst den aller beste imho og så nedover. 1. Baldur's Gate II 2. Baldur's Gate 3. Planescape: Torment 4. Fallout 2 5. Arcanum Honorable mentions are: The Witcher, Mass Effect & Gothic 2, but they ain't got shit on the top 3.
Xolan Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Selv vil jeg anbefale disse, dog havner noen i actionRPG-kategorien. Diablo Diablo 2 Star Wars KOTOR (1) Divine Divinity - Et av de desidert beste jeg har spilt! Beyond Divinity - Litt vanskeligere. Du har også med deg en annen person, noe jeg mener ødelegger litt. På den annen side har han topp humor . Ekstremt farlige feller, og StarForce kopibeskyttelse trekker ned. Men spillet er absolutt verdt 100lappen du finner det til nå. Kommer vel ikke vekk fra Baldurs Gate-serien. Gothic 2 kan du sitte en uke i strekk med uten å kjede deg (etter at du har kommet over de forferdelige kontrollene hvertfall ) Mass Effect - Får KOTOR-feelingen her! =) Det er de jeg kommer på i farta som har betydd noe. (for meg)
breisladd Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Skrevet 1. juli 2008 (endret) Selv vil jeg anbefale disse, dog havner noen i actionRPG-kategorien. Diablo Diablo 2 Star Wars KOTOR (1) Divine Divinity - Et av de desidert beste jeg har spilt! Beyond Divinity - Litt vanskeligere. Du har også med deg en annen person, noe jeg mener ødelegger litt. På den annen side har han topp humor . Ekstremt farlige feller, og StarForce kopibeskyttelse trekker ned. Men spillet er absolutt verdt 100lappen du finner det til nå. Kommer vel ikke vekk fra Baldurs Gate-serien. Gothic 2 kan du sitte en uke i strekk med uten å kjede deg (etter at du har kommet over de forferdelige kontrollene hvertfall ) Mass Effect - Får KOTOR-feelingen her! =) Det er de jeg kommer på i farta som har betydd noe. (for meg) Runna Diabo (kongespill, satt på en pentium 200mhz og koste meg. Duplikerte så det kosta etter..hehe), Diablo 2 klarte jeg aldri å bli hekta på, spillte i 6-8 timer, ble aldri hektet og gav derfor det opp.. Gleder meg til å prøve Diablo 3, noen som vet når det kommer ut? Endret 1. juli 2008 av breisladd
hugRmunR Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Prøv Baldur's Gate serien! (ikke møkket som er på konsoll) Beste spillene jeg noen sinne har spilt
Erasus Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Prøv Baldur's Gate serien! (ikke møkket som er på konsoll) Beste spillene jeg noen sinne har spilt Endelig en som har skjønt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå