Gå til innhold

Første man til 3000 Game score


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mile High Ckub er drittvanskelig, tok et par timer for meg :). YouTube er din venn. Men det er helt klart verdt det når du ser at du har 1000/1000 på COD ;).

Gjør helt make som youtube men dør uansett

 

Som sagt så tar det litt tid. Men slik jeg forstår så har vel du allerede brukt litt tid? Bruk litt mer ...:p

Lenke til kommentar
Mile High Ckub er drittvanskelig, tok et par timer for meg :). YouTube er din venn. Men det er helt klart verdt det når du ser at du har 1000/1000 på COD ;).

Gjør helt make som youtube men dør uansett

 

Som sagt så tar det litt tid. Men slik jeg forstår så har vel du allerede brukt litt tid? Bruk litt mer ...:p

men jeg blir så sur at det er rett før jeg hiver eller slår med kontollenb så jeg må ta pauser OFTE.

Lenke til kommentar

Jeg klarte å bare bli helt apatisk.

Spilte om og om igjen, og dreit i om jeg ble ute.

Så plutselig fant jeg noen strategier som virket for meg, og så kom jeg lengre og lengre opp for hver gang.

 

Det skal sies at jeg kom opp første gang rimelig tidlig, men var så nervøs at jeg klart å bomme på terroristen som holder gisselet.

 

Jeg anbefaler deg å spille gjennom brettet på easy først, og se hvordan terroristen beveger seg.

Jeg tror det er noe med at når det er et halvt sekund igjen, så stikker hodet hans godt fram.

Rimelig kjipt å endelig komme helt fram, og så klare å BOMME! slik jeg gjorde.

Lenke til kommentar
Jeg klarte å bare bli helt apatisk.

Spilte om og om igjen, og dreit i om jeg ble ute.

Så plutselig fant jeg noen strategier som virket for meg, og så kom jeg lengre og lengre opp for hver gang.

 

Det skal sies at jeg kom opp første gang rimelig tidlig, men var så nervøs at jeg klart å bomme på terroristen som holder gisselet.

 

Jeg anbefaler deg å spille gjennom brettet på easy først, og se hvordan terroristen beveger seg.

Jeg tror det er noe med at når det er et halvt sekund igjen, så stikker hodet hans godt fram.

Rimelig kjipt å endelig komme helt fram, og så klare å BOMME! slik jeg gjorde.

 

Har spilt på hardend og greid det LETT, på første forsøk faktisk mem bommet på teroristen men jeg fikk prøve igjen uten å måtte løpe gjennom hele flyet bare begynte der hvor jeg skulle skyte

Lenke til kommentar
I Beowolf får dy 1000 GP bare for å fullføre har jeg hørt.

 

Nei, men du får meste parten av Gamescoren ved å fulføre. Veldig enkelt spill.

 

Skal du ha raske Gamepoints:

 

Viva Pinata - Tar tid å sette seg inn i det, men når du har gjort det får du 1000/1000 i en fei

 

Etter å ha spilt mye VP så kan jeg vel avkrefte det du sier her. Særlig med tanke på at en av achievementene krever at du klokker inn over 50 timer in-game. 50 timer != "i en fei".

 

: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...