kalleballer Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Hei godtfolk. Snart har jeg en innlevering av en skoleoppgave i form av en nettside. Innholdsmessig er det OK, men utseendemessig er det nok dessverre en katastrofe. Jeg har forsøkt etter beste evne å gjøre det (lille) jeg kan i dreamweaver for å få det til å se bra ut, men merker fort at jeg gjør det meste bare verre.... Er det noen flinke dreamweaverfolk som har mulighet til å hjelpe en stakkar som sliter? Dersom en 500-lapp gjør motivasjonen større slenger jeg selvfølgelig det i potten....
Pilot_ Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 http://www.google.no/search?hl=no&q=fr...3%B8k&meta=
JohndoeMAKT Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 (endret) KISS - Keep it simple. Stjel en god font fra en pen side. Stjel et godt fargesett fra en annen pen side. Kod et enkelt én- eller tokolonners design uten noe som helst swish og bang, det eneste fancy kan være et nøytralt og passende headerbilde. Her er litt utestet CSS til en enkel standard sidemeny: * { margin : 0; padding : 0; } #menu ul { border-top : 1px solid #eeeeee; padding : 0px 5px 0px 5px; } #menu ul li { border-bottom : 1px solid #eeeeee; list-style-type : none; } #menu ul li a { display : block; text-decoration : none; color : #888888; font-size : 1.3em; font-family : serif; padding : 8px 0px 8px 0px; text-align : center; width : 70px; } #menu ul li a:hover { text-decoration : underline; background-color : #fafafa; color : firebrick; } Endret 19. mai 2008 av JohndoeMAKT
kalleballer Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 (endret) Takker for alle innspill! Men må vel nesten være dønn ærlig og si at det jeg søker etter en en eller annen i oslo-området som kan litt dreamweaver og er hypp på å tjene 500 spenn for å hjelpe meg litt... Endret 20. mai 2008 av kalleballer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå