Gå til innhold

AoC: Er det flere Collector's Edition igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen Collector's Edition noen sted på internett? eller kommer det noen i butikken? Og hvis det kommer i butikken får man mount,ring,kappe osv eller er det bare hvis man forhåndsbestiller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ifølge dagens børsmelding var de foreløpige 110 000 CE eksemplarene som var trykt opp utsolgt. Men det sto også at det kan kanskje finnes et par eksemplarer i butikker. Rart hvis de ikke trykker opp flere...

Funcom har sendt ut en statusrapport for lanseringen av det mye omtalte og forventede Age of Conan nettspillet. Ifølge selskapets siste melding er alle 110.000 eksemplarene av Collector's Edition av spillet solgt ut fra distributørene. Det finnes antakelig fortsatt noen eksemplarer igjen i butikkhyller verden over.

Rundt 100.000 heldige kjøpere av forhåndsaksess fikk ta i bruk spillet på selveste 17. mai, uten nevneverdige tekniske problemer. Offisiell, full åpning er 20. mai for USA og 23. mai for Europa.

Skrevet

Hvis du er heldig finner du kanskje en på en auksjon(qxl.no, finn.no eller ebay.co.uk) Men de vil mest sannsynelig være ganske dyre. Er du ENDA heldigere, så kanskje noen avbestiller på en eller annen nettbutikk rett før du går inn på den ;) Ellers så tror jeg ikke du vil finne den noen plass =/

Skrevet

Elkjøp sier nå dessverre: "Collectors Edition er nå tom og kommer ikke inn igjen." på nettsiden deres, og har tatt bort spillet fra forsiden =/

Skrevet (endret)

Da vil isåfall serverene knele. De har bestilt ekstra servere allerede, men med de serverene så har de bare kapasitet til noe sånt som 6-700.000 subscribere, grensen for antall samtidige aktive brukere er enda lavere.

Endret av teaspoon
Skrevet
Elkjøp skal sende ut iløpet av de nermeste dagen, ringte netopp.

faen meg håpe det stemmer og.

Så det du sier er at de får in CE i løpet av de neste dagene ?

Skrevet
Elkjøp skal sende ut iløpet av de nermeste dagen, ringte netopp.

faen meg håpe det stemmer og.

Vel, da fikk du bedre svar enn meg, håper det er rett =/ Hvis jeg ikke har spilltet inne IALLEFALL lørdag, så skal de søren meg få høre det(Spamming e-mail deluxe)

Skrevet

Bestemt meg for å forhåndsbestille den vanlige boksen så får jeg heller dra og se på realese i butikken om de har fått det inn der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...