BadFurDay Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 (endret) Må bare få ut noe aggresjon her inne. Quoter meg selv fra en annen tråd. Jeg bestilte ps3 bundle fra Lefdal torsdag forrige uke. Ringte på lørdag for å etterlyse ordrebekreftelse og sporingsnummer, dette hadde de da ikke tilgjengelig, men maskinen hadde blitt sendt på freadgen.Da jeg i går ringte nok en gang for å høre om de hadde fått noe sporingsnummer til meg fikk jeg beskjeden: "Nei, den ligger fortsatt til behandling og har ikke blitt sendt. Og vi er dessverre tomt på lageret." Dette til tross for at kkundebehandleren jeg bestite fra sa at det var to på lager da jeg kjøpte min. Kjøpsbeløpet ble også trukket fra min konto. Snakker om nedtur :\... Men det hører med til historien at de klarte å finne en ps3 bundle i en butikk som de skulle sende til meg "så snart vi har tid".. Jeg kunne hatt den i posten i går eller i dag jeg. Siste gang jeg bestiller fra Lefdal. Dette skreiv jeg da for nærmere 6 dager siden. Og da pakken fortsatt ikke var ankommet posten i dag tok jeg nok en telefon til kundesenteret der for å forhøre meg om dette. Da fikk jeg beskjed om at på ordren min sto det at pakken min var registrert som sendt I DAG(!!!!), men hadde så blitt trukket tilbake igjen (hva faen?). Hvordan skal det være mulig å rote så jævlig mye med en og samme ordre? Og pengene mine har de nå hatt i snart to uker uten at jeg har sett snurten av noe pakke i postkassa mi.... Andre som har erfaringer med bestilling på nett fra Lefdal? Endret 19. mai 2008 av mumsen
LeGranDuc Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Jeg bestilte en hjemmekino sak for et halvty års tid siden. Da gikk bestillingen inn ganske kjapt, jeg fikk sporingsnummer og ingenting skjedde på nesten 1 uke. Så plutselig ble det bevegelse på pakken. Gikk vel nærmere 10 dager fra jeg la inn bestilling til jeg hadde pakken mellom hendene.
BadFurDay Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Skrevet 20. mai 2008 Og i dag var pakken fortsatt ikke sendt, selv om jeg ble lovet i går at i dag skulle den bli sendt.... De kunne ikke en gang svare på hvorfor den ikke har blitt sendt enda...
Alt-Ctrl Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Kan du avbestille, og be de sette inn pengene på kontoen din igjen?
BadFurDay Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Skrevet 20. mai 2008 Ja, det går. Men denne pakken er jo ikke så lett å oppdrive fra andre butikker heller :\ Men jeg har tenkt på det.
Bata Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Vel, det er ikke alltid like lett å være kundebehandler over telf vøtt! Litt uoversiktlige systemer og mange sommervikarer fører lett til missforståelser. Slapp av, nyt dagen, livet ditt avhenger ikke helt nødvengdigvis av den pakken der, den kommer når den kommer. Jeez!
MatsAndreassen Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Lefdal er en dritt butikk for å si det mildt. Noen venner av meg bestilte ps3 og det tok faktisk ca 3 uker før de fikk den, etter utrolig mye mas og telefoner. Dårlig kundeservice og de bare lyger.
BadFurDay Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Skrevet 20. mai 2008 Vel, det er ikke alltid like lett å være kundebehandler over telf vøtt! Litt uoversiktlige systemer og mange sommervikarer fører lett til missforståelser. Slapp av, nyt dagen, livet ditt avhenger ikke helt nødvengdigvis av den pakken der, den kommer når den kommer. Jeez! Nei det er ikke verdens undergang.. Men man skal da ikke måtte finne seg i hva som helst (jeg er en ganske tålerant person, i grunn). Dersom Lefdal ikke hadde kreditert meg for kjøpet så snart jeg hadde bestilt hadde det vært en annen sak. Men med så mye rot etter at jeg har betalt, det hører ikke hjemme noe steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå