tobbe667 Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har skaffet meg pre-order versjonen av AoC. Har lastet ned spillet og patchet det. Men når jeg skal logge inn, får jeg meldingen "Authentication Failure. Please note that passwords are case sensitive." Hva er feil?
Marre87 Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 (endret) Ser ut som du har tastet feil passord / brukernavn. Edit: Eller kanskje du ikke har fått EA? Det kan du sjekke ved å logge på accounten din på register.ageofconan.com Endret 19. mai 2008 av eXtravaganZa
tobbe667 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Har logget inn, skiftet ingame password, og skjekket EA på "upgrade my subscription". Sto, "your account is upgradet to the maximum" elns, og "your products = The War Mammoth", så ser ut som jeg har fått EA. Prøvde å logge inn etter dette, men fikk samme beskjeden. Noen andre idèr?
teaspoon Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Om det bare står "your products = The War Mammoth" Så har du ikke EA, da skal det stå følgende: Early Access: Begins May, 17th 2008, The Killer Rhino, Age of Conan
tobbe667 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Hmmmm. De sa i butikken da, at jeg skulle kunne begynne å spille fra 17. mai. Det står også på accen min "account status: open". Har de lurt meg eller, har bare ikke funcom acceptert min betaling? Måtte jeg gjøre noe mer enn å registrere koden min og laste ned på siden?
Rallahr Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 (endret) Hmmmm. De sa i butikken da, at jeg skulle kunne begynne å spille fra 17. mai. Det står også på accen min "account status: open". Har de lurt meg eller, har bare ikke funcom acceptert min betaling? Måtte jeg gjøre noe mer enn å registrere koden min og laste ned på siden? Det står open på alle som standard da. Forresten så kunne du ikke kjøpe EA i butikken, det måtte du kjøpe etter at du hadde laget accounten din. Endret 19. mai 2008 av Rallahr
tobbe667 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Aaaaha, jammen da er det problemet. Dette er ikke tilgjengelig lengre, er det?
wildex999 Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Nope, det er dessverre ikke itgjengelig lengre =( De gikk tom den 14.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå