KayAU Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Ja, jeg er selvsagt klar over at sengen er der, men nettopp at den er der viser at realistiske åpningstider kanskje ikke var en så bra idé. Hadde butikkene vært døgnåpne hadde vi ikke trengt sengen i første omgang. Niks, det at senga er der viser at: * ...du er i eit slags soverom. * ...du har moglegheita til å legge deg, om du ikkje har noko anna du skal gjere. Kay
Crazy Joe Davola Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Sengen funker jo også som en måte å fylle opp helse og mana på. Jeg bruker ofte sengen istedefor å sløse vekk en potion eller to for å fylle opp helsen. Og det som også er bra med sengen er at du kan sove til midnatt, så når alle går å legger seg så kan du gå inn i butikken og stjele, åpne kister og pickpockete fyren som sover . Men jeg må si at jeg liker det sånn som det er nå, blir litt mer troverdig når folkene sover om natten, og ikke holder åpent 24 timer i døgnet. Da måtte de i såfall hatt en som jobbet nattskift mens han ene lå og sov, og så byttet de når dagen kom
Khogn Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Gothic 3 er utrolig dårlig. Gothic 2 er ganske bra men skuespillerstemmene ødelegger alt. "Yo take it easy, man!" (jeg overdriver knapt) med sterk amerikansk aksent passer ikke til middelaldersk RPG. Ja, den engelske versjonen var ikke aa rope mye hurra for. Den tyske derimot Selv om jeg har studert tysk i ca. 11 år foretrekker jeg å stikke kuken i vaffeljernet enn å måtte høre på det språket igjen. 11 aar?! Jeg bor her nede, saa kombinasjon vaffeljern og mitt lem er nok temmelig uaktuelt i den sammenhengen Hehe, indeed! Kondolerer Ja, jeg er selvsagt klar over at sengen er der, men nettopp at den er der viser at realistiske åpningstider kanskje ikke var en så bra idé. Hadde butikkene vært døgnåpne hadde vi ikke trengt sengen i første omgang. Det er jo sånt i bl.a. Oblivion også, og bidrar til at spillet er mer realistisk og dets verden mer levende og troverdig. Endret 3. oktober 2008 av Khogn
Lange Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Det er jo den irriterende "stun lock" slossingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå