Gå til innhold

Mysteryshopper noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte at jeg skulle teste dette ut, og meldte meg opp hos GAPbusters.

 

De trengte folk til å utføre oppdrag her hvor jeg bor så, og kanskje en god liten inntektskilde nå til sommeren.

Har allerede jobb da på siden av studiene, men det er usikkert hvor mye jeg kan jobbe i sommer der.

 

Er det noen som har erfaringer ved å være en mystery shopper?

Hva er lønna på de forskjellige oppdragene osv?

Hvor ofte kan man forvente å gjøre oppdrag?

 

Tusen takk for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir vanskelig å si, jeg sluttet der i fjor så vidt jeg husker. Personlig syntes jeg det var kjipt at reise + mat var inkludert i beløpet de gav deg. Feks et besøk på Mac Donalds var verdt 130 kr, men maten lå innbakt i prisen, altså fikk du bare 65 kr tror jeg.

 

De hadde heller ikke så mye moro, og mangel på personer enkelte steder gjorde at personer som meg som gadd å ta en del måtte legge litt for mye krefter i å leke dum til at det var noe moro. Strengt tatt ville jeg ikke forvente særlig inntekt. Jeg tror jeg fikset 2000 kr i måneden kanskje, men da tok jeg en del.

 

Andre steder er seeyou.no, iqs.dk og better business.

Lenke til kommentar
Ah, tusen takk for svar i allefall! :)

 

Skal teste det ut i allefall, bare se om det er noe. 2000 i måneden var ikke no særlig nei, litt kjipt da.

 

Du vil aldri kunne nå en deltidsjobb lønn med en slik jobb, det er for mange om benet i enkelte av bedriftene, og så har vel jeg talt ca 10 bedrifter i Norge som driver med dette. Så er det også et viktig moment på hvor mye geografi du kan dekke; jeg kan feks dekke nesten hele Buskerud,Østfold og Oslo/Akershus, men jeg får også dekt reisekostnad så dermed er det ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...