Gå til innhold

[AoC]Den lille Guardian-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil se deres tankbuild!

 

Jeg tror jeg skal satse på denne men jeg er litt usikker på om den er den ultimate for tanks.

Kjør heller DENNE da den vil sørge for at du får med deg alle de nødvendige og kjekke comboene og abilities som er greit å ha for en tank. Overreach er den comboen som generer mest agro, og her vil du også bruke forskjellige nivåer av den samme comboen: Counterstrike, bruk gjerne rank 3 og 4 av den.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har nå spilt Guardian en god stund og finner klassen fortsatt ekstremt underholdene ettersom du har muligheten til å være en Juggernaut tank med 10k hp og en DPS uten like med Polearm. Det skal dog sies at gem stacking i Polearm trenger en seriøs nerf ettersom jeg kan mer eller mindre one shotte casters i PvP. Jeg gjør omtrent 900-1200 white damage. Med komboer, ja, do the count. Du går ekstremt kjapt ned i Frenzy Stance, så alt handler om å variere mellom defencive og frenzy i det du utløser komboer osv..

 

Guildet vårt gjorde Kylliki`s Crypt på tirsdag, men kom ikke lenger enn til Champion Honorguard til tross for at vi hadde tre Juggernaut tanker i 24-mannsgruppen. Syns egentlig det er litt rart at du må ha veldig bra gear for å i det hele tatt overleve i et T1 raid. Ja, vi hadde taktikk. Vi var klar over at bossen var en OP ToS som hadde muligheten til å suge opp angrepene våre og sende de tilbake igjen, så vi måtte stoppe alle angrep da vi så han begynte med dette. Dette er så klart med å gjøre det vanskelig å holde aggro.

 

Det flotte med Guardian er at du aldri trenger å vente lenge før en gruppe huker tak i deg til ett eller annet gjøremål. I dag droppa til og med Aegis of Five Mercies-skjoldet på siste boss i Death Master Camp i Kheshatta. Ikke epic :w00t: Så nå sitter jeg på det nest beste skjoldet i hele spillet verdt 100 G. Veldig greit egentlig. Mangler bare T1 raid gear nå :)

 

Bildene er redusert fra 1900*1200 for å få det under 2 mb.

 

liquidantpicture0271280ty7.png

 

liquidantpicture0281280bs9.png

 

EDIT: Ser ut som bildet av gear ble litt uklart. Fikser nu.

Endret av Liquidant
Lenke til kommentar
Jeg vil se deres tankbuild!

 

Jeg tror jeg skal satse på denne men jeg er litt usikker på om den er den ultimate for tanks.

Kjør heller DENNE da den vil sørge for at du får med deg alle de nødvendige og kjekke comboene og abilities som er greit å ha for en tank. Overreach er den comboen som generer mest agro, og her vil du også bruke forskjellige nivåer av den samme comboen: Counterstrike, bruk gjerne rank 3 og 4 av den.

 

Den builden mangler jo både momentum og stunning charge. i tillegg er jo bleeding dulling blow relativt ubrukelig, så jeg ville heller putta disse poengene i momentum. Surging Health i soldier-treet er helt ubrukelig, ihvertfall foreløpig, så der er det også 3 poeng å bruke andre steder.

 

Brukte selv denne builden som tank opp til level 80 (bortsett fra at jeg bytta ut Cunning deflection og anticipation med Goad mob og improved goad mob, og den funka veldig bra.

 

 

 

Pantera

Endret av Pantera
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...