Gå til innhold

[AoC]Den Store Bear Shaman Tråden


Anbefalte innlegg

Begge featsa jeg har valgt booster denne her "Blood flow". Men hvor fæn er den spellen a?.. Har ikke noe blood flow jeg.. lvl 14 bear shaman

Blood flow er vel den healing spellen? Den står da i tilfelle under "spells". Trykk på B og se i det høyre vinduet så er den nok der.

 

Har tenkt å gå for wrath-treet selv. Virker som det er mest fokusert på dps noe som er kjekt mens man lvler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har akkurat det samme problemet selv. er level 13 nå, men kan ikke se noe til blood flow. lurer også på hvor dere ser "friendly" i abilities? jeg har hvertfall ikkeno, og har lett endel. spørs om man ikke får opp friendly-spells siden jeg ikke har noen? uansett, finnes det en måte å skaffe det på? trainer etc.

 

okok..nvm, fant det :p

Endret av Veggin
Lenke til kommentar

Har nå testet 3 classes, ToS,Demo og BS.Av de syns jeg BS er best selv om jeg kun er 14.

Tror jeg kommer til å forbli BS en godlang stund:D

Alt i alt bruker jeg kun 3 av comboene men heal spellen veldig aktivt! og friendly buffen er veldig god å ha:D

Denger gjerne 3 mobs på samme evt. 1-2 lvl høyere uten problem.

Man kan også bruke medium armour noe som faktisk funker bra og ser bra ut :D

 

Bear Shaman 10/10 til nå!

 

Ble 15 nå. den blei jo helt super! fikk 3 eller 3 nye spell og 1 ny combi 1 selfbuff,2 heals og en helt standard combo.- KOS(L)

Endret av haffi
Lenke til kommentar

Har vært borte noen dager nå, men endelig kommet til lv 17 og ting går mye glattere nå, mht dps og generell overlevelse, mulig det bare er jeg som suger, men det går i alle fall meget bedre nå :)

 

Digger å spille Bear Shaman foreløpig i alle fall, men skal nok teste en annen klasse eller to før jeg bestemmer meg helt.

Lenke til kommentar

Bear shaman var helt gruuusom aa levle, inntil eg ble level 15 :D Har hort at naar du blir 20 blir det enda bedre siden du faar en ny spell, ursial noe.

 

Hvilken selvbuff er det dere snakker om? Har kun den renewen paa meg. Hender eg faar opp noe som oker healingen min noe helt sykt etter eg slaar. Virker som en procc.

 

 

Noen som vet hvordan man healer i grupper som BS? Leste i traaden at 20% av tiden healer man, resten er dps. Vil det si at man healer via dps? Naar er forste instanse eg kan gaa i aa heale?

Lenke til kommentar

Spurte noen i chat i gaar, de sa ned til kaien, til hogre bort til den undergrunnen der. Rett ved inngangen til undergrunnen skulle det visst vaere noen ( den undergrunnen hvor du hjelper en dame med aa fortelle hvor det er syke folk ).

 

Har ikke vaert aa unlearnet featsene mine enda, saa eg kan ta feil. Kanskje det er forskjellige folk til forskjellige klasser.

Lenke til kommentar

Jeg er lvl 47 med min Bear Shaman nå, og jeg kan bare si at det blir KONGE etter lvl 35 ihvertfall.

På lvl 45 så soloa jeg 3 melee mobs på lvl 47-48. Sant å si så brukte jeg alle hots/buffs og en heal potion. Men de gikk fort ned og du disher skade som bare det!

 

Så det er tøft i begynnelsen, men det blir bare bedre og bedre.

Etter lvl 25 eller 35 (husker ikke) får man noe som jeg mener å huske het Casting concentration, denne gjør at du tar mer skade, men regenerer liv, stamina og mana veldig fort.

Ikke la deg lure av at du tar mer skade med denne spellen aktivert, BRUK denne HELE tiden. Det er helt sinnsykt hvor fort du regenerer stamina/helse/mana, og jeg kan love deg du aldri går tom for mana/stamina igjen.

Lenke til kommentar

Gikk fra lv 22 til 26 på rett over 3 timer nå, må si jeg virkelig koser meg med BS nå. HoTs holder meg i live mens jeg moser mine fiender med klubba:D

 

Hvor har dere plassert featsa deres?

Jeg har mine i Wrath for det meste, men vet ikke helt hva jeg skal fortsette med...

Lenke til kommentar
Jeg er lvl 47 med min Bear Shaman nå, og jeg kan bare si at det blir KONGE etter lvl 35 ihvertfall.

På lvl 45 så soloa jeg 3 melee mobs på lvl 47-48. Sant å si så brukte jeg alle hots/buffs og en heal potion. Men de gikk fort ned og du disher skade som bare det!

 

Så det er tøft i begynnelsen, men det blir bare bedre og bedre.

Etter lvl 25 eller 35 (husker ikke) får man noe som jeg mener å huske het Casting concentration, denne gjør at du tar mer skade, men regenerer liv, stamina og mana veldig fort.

Ikke la deg lure av at du tar mer skade med denne spellen aktivert, BRUK denne HELE tiden. Det er helt sinnsykt hvor fort du regenerer stamina/helse/mana, og jeg kan love deg du aldri går tom for mana/stamina igjen.

 

Hvordan kan du bruke Casting Concentration hele tiden, den virker jo bare i hele 12 sec og har en cooldown på 30 min, anyway, jeg elsker min Bear Shaman, har prøvd ander klasser også som ranger, HoX, ToS og Guardian men etter og ha lvl dem noen levler så går jeg tilbake til Bear Shamanen , er nå på lvl 35 og jeg blir alltid invita til grupper, spilte tilogmed med en PoM i gruppa, han kunne ikke heale i det hele tatt, så jeg måtte heale hele gruppa fordi han døde hele tiden(bare løp fram til den første mobben han fant og angrep, dette skjedde mens vi questa der hvor alle ymrishene er).

Ble veldig rost for jobben, dette har hendt flere ganger att jeg må single heale en hel gruppe og får alltid ros for jobben, er jo ett veldig voksent community i AoC, har aldri fått ros får og heale i andre spill. Så kjapt oppsumert jeg synes Bear Shamanen er en av de beste klassene jeg har spilt/prøvd.

 

P.S. Beklager skrivefeil og litt lang post.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...