Bloodax Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Synes det er bedre med norsk only, føler jeg blir mere venner med folka i guilden, kan møtes på lan, og da faktisk et flertall av de i guilden, arrangere rent guild lan også. Osv Helt enig dær..søkte om join på Northern Alliance, virke som en bra guild, men de har tidligere splitta seg når under gaming av WoW, skeptisk...
maanemann Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 (endret) jo liksom etter Clan'er som er på den serveren jeg er på da Poenget er? er mange guilds på pvp servere som driver aktivt med raiding og ikke pvp, er også mange guilder på pve servere som hovedsakelig driver med pvp. (dette fra wow) Er ganske mange parametre faktisk, hard-core eller ikke, fun guild, roame guild, alle gjøre forskjellig ting guild, casual guild, parodi guild, evil guild, snille/friendly guild, rollespill guild, zerge guild, crafting guild, raid/loot guild, temaguild, pve only, pvp only, sosiale guild, real life friends guild, mercenaries, bounty hunter guild... lista er lang. Alle parameterene har sine fordeler og ulemper. hvorfor stopper de? jo flere jo bedre ville jeg si Lurer litt på om jeg skal lage en guild uten begrensninger på medlemmer. Så kan jeg jo bestemme navn selv ^^ For ca et år tilbake raste diskusjonen om både med dette å ta med mange (kalles ofte mass-recruiting, noen her på forumet kaller det også zerg) , og det med at "alle kan gjøre hva man vil". Dette skjedde i forbidelse med at Mordi etablerte seg. Du kan lese den debatten her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=746217 Finnes muligens også i en annen tråd. Kort fortalt har ting som virker fint på papiret, store praktiske utfordringer. Historien viser at guild som vil alle til lags og som tar inn alle vil falle i fisk. (og det er ikke spesielt moro). Prøv heller å si at ditt guild skal hovedsakling dreie seg om noe begrenset som kan være morro og overkommelig. F.eks raide de minste instancene eller slik. Endret 19. mai 2008 av maanemann
Christeven Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 offtopic: er fury full? nei, lagde meg en char uten noe ventetid tidligere i dag. null problem.
Narrepanne Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Niflheim er i ferd med å etablere seg i AoC, vi er ikke spesielt restriktive med rekrutteringen i oppstartsfasen, det eneste vi forventer er at medlemmene har normal folkeskikk, hvis ikke ryker man fort ut igjen... Vi er på Wildsoul, for øvrig.
NothgaliC Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 niflheim er det en helnorsk guild? Og må jeg applye for å joine eller er det bare å snakke med et medlem, i så fall hvem?
Loeve Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Regner med at alle får lyst til å hive seg med i Thulsa Goon etter den 23., i hvert fall. Går rykter om skiftgriefing til alle som ikke betaler i samtlige PvP-soner fra 1 - 20 :]
Digitalsitron Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Noen som har noen mening om hva slags pvp server som er best for norsker i øyeblikket, når man tenker på norske guilds?
Loeve Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Fury. Selv om jeg frykter at den begynner å bli noe overbefolket. Dessuten er den befolket av en del snodige guilds med en hel bråte av umodne, ekle drittmedlemmer. Ja, også Mor'di.
Narrepanne Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 niflheim er det en helnorsk guild? Og må jeg applye for å joine eller er det bare å snakke med et medlem, i så fall hvem? Niflheim er skandinavisk. Vi har eksistert i over tre år, og var på 15 prosent på Brutallus i Sunwell i WoW, da AoC begynte å friste store deler av medlemsmassen. Vær obs på at vi er restriktive på oppførsel. Spam, tigging og mas betyr kroken på døra. Ellers er det ganske fritt fram, bare husk normal folkeskikk. Snakk med Narrepanne eller Guffen på Wildsoul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå