Gå til innhold

AoC: Vil være med i en guild, hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har lyst å være med i en guild når jeg kommer til lvl 20..The covenant of mor'di virka digg men der har de stengt ned rekrutering :(..noen tips please

Jeg er en cimmerianer, barbar lvl 13..er ikke akkurat verdens beste men er ikke noob heller tror jeg.

Hadde planer om å starte en guild med folk fra min klasse men det blir max 6 personer :S

nytt: jeg spiller på fury!

Endret av Bloodax
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte også å joine en guild, siden det ikke er så mange venner som spiller AoC.

Men noe som jeg ble skuffet over er at ingen har noe fet Guild navn xD

Bare navnet jeg først ser på, alle guilder har jo på en måte samme mål og ønsker.

Skrevet
Bare navnet jeg først ser på, alle guilder har jo på en måte samme mål og ønsker.

Det burde du ikke ta for god fisk. Er masse guilds som kun satser på PvP og guilds som kun satser aktivt på PVE. Så du burde ikke basere valget kun på navn.

Skrevet

Det burde du ikke ta for god fisk. Er masse guilds som kun satser på PvP og guilds som kun satser aktivt på PVE. Så du burde ikke basere valget kun på navn.

Men jeg ser jo liksom etter Clan'er som er på den serveren jeg er på da ;)

Skrevet (endret)
jo liksom etter Clan'er som er på den serveren jeg er på da ;)

Poenget er? er mange guilds på pvp servere som driver aktivt med raiding og ikke pvp, er også mange guilder på pve servere som hovedsakelig driver med pvp. (dette fra wow)

Endret av Christeven
Skrevet (endret)

Smak og behag ;)

Jeg liker mere sånne som har noe med ord som for eks:

Empire, Dynasty, Lords, Warlords, Gods, Norwegian eller noe slikt :)

Tenkte litt på å kanskje lage en Guild selv. hvis det så ville jeg kalt den noe som:

Norwegian Dynasty, Norwegian Warlords, Norwegian Gods, The Norwegian Empire, Dynasty Empire, Dynasty Warlord eller noe slikt :)

Det er mere min smak ;)

og jeg syns det er rart ingen andre har slike navn, noe som er litt sånn.... mektig på en måte.

Liksom: sånn som Mordi, syns det høres så dumt ut xD (no offence) får liksom ikke noe "Guild spirt" av det på en måte :/ men jeg er rar :p

Endret av Zudrani
Skrevet

Evig teit at The covenant of mor'di og The Axemen(norske guilds) stopper å rekruttere, hvis de vil være mange så er det bare å satse max..jeg skulle til å søke om join hos The covenant..men shit au..så sjekka jeg Axemen men de hadde også stoppa..

Skrevet (endret)

hvorfor stopper de? jo flere jo bedre ville jeg si :)

Lurer litt på om jeg skal lage en guild uten begrensninger på medlemmer.

Så kan jeg jo bestemme navn selv ^^

Endret av Zudrani
Skrevet (endret)

Dette føyer seg inn i rekken av oss nordmenn/eurpeere. Klart guildnavn teller. Men virker som om man joiner et guild bare for loot og er uinteressert i de som er der, hva guildet står for etc.

Og hvorfor bare norsk? (Mordi og Axemen svar på dette også).

For meg blir det som å si at man bare har lyst til å spille singleplayer i MMO. bare i mildere grad selvfølgelig.

Endret av maanemann
Skrevet

"hvorfor bare Norsk?" jeg er klar for en guild med folk ifra andre land jeg :)

Selv om en Guild navn har noe med noe som minner om norge, betyr ikke at det er bare for norske :)

Skrevet

Synes det er bedre med norsk only, føler jeg blir mere venner med folka i guilden, kan møtes på lan, og da faktisk et flertall av de i guilden, arrangere rent guild lan også. Osv ;)

Skrevet

Selv om en Guild navn har noe med noe som minner om norge, betyr ikke at det er bare for norske :)

om du skal ha navn som Norwegian warlords etc får du nok problemer med å rekrutere "utlendinger".

Skrevet

om du skal ha navn som Norwegian warlords etc får du nok problemer med å rekrutere "utlendinger".

Ja, kan hende det xD men de navnene var bare eksempler da :)

Skrevet (endret)

tror du ville fått problemer med å rekrutere nordmenn også, i og med at de navna sugde.

Et guildnavn burde aldri ha med noe alá "warlord", en nasjon, eller en nasjon eller et navn fra et spill, en film eller ei bok(med visse untak)

Et guildnavn skal være enkelt å huske, enkelt å si og enkelt å skrive. Det skal også være slik at folk ikke blir flau av å være i den.

Endret av NothgaliC
Skrevet
Det skal også være slik at folk ikke blir flau av å være i den.

Jeg kunne f.eks. aldri ha vaert med i "The covenant of mor'di" :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...