dadiadi Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Jeg husker hverken passordet eller svaret på det hemmelige spørsmålet til steam-accounten min, hva kan jeg gjøre nå?
KNB Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Det skal være mulighet for å sende brukernavn og passord til e-post adressen din.
Jooakim Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Send kvittering eller bilde av produktnøkkelen din til Steam Support! :-)
b-real Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Kan være at du er en av de uheldige som har fått kontoen sin hijacked. Fikk min konto hijacked for en ukes tid siden. Ta kontakt med support til Valve og de vil hjelpe deg på vei
IndR Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Samme greia med meg egentlig. Har kjøpt Half Life 2 for en stund tilbake, men har rota bort brukerhåndboka(eller hva det enn kalles) med der cd-keyen står. Og kvitteringa vet jeg i hvert fall ikke hvor ligger. Men har selve coveret og spillet, kan jeg få tilsendt noe brukernavn eller passord eller noe slik hjelp? PS: Jooakim, du kan gjerne svare:)
b-real Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Samme greia med meg egentlig. Har kjøpt Half Life 2 for en stund tilbake, men har rota bort brukerhåndboka(eller hva det enn kalles) med der cd-keyen står. Og kvitteringa vet jeg i hvert fall ikke hvor ligger. Men har selve coveret og spillet, kan jeg få tilsendt noe brukernavn eller passord eller noe slik hjelp? PS: Jooakim, du kan gjerne svare:) https://support.steampowered.com/kb_article...=1223-QROC-4460
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå