Gå til innhold

[GTA]Make Your Decision 64% (spoiler)


Anbefalte innlegg

 

Skal ikke si meg skråsikker på dette men hvis du velger å ikke drepe Dimitri(eller hva han heter) så vil kate uansett bli drittsur og du får jo ikke mulighet å date hun noe mer. Så da er vel hun "dø" uansett eller ;p

Har prøvd ut begge endingene og ble til at jeg slakta Dimtri ^^

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikke si meg skråsikker på dette men hvis du velger å ikke drepe Dimitri(eller hva han heter) så vil kate uansett bli drittsur og du får jo ikke mulighet å date hun noe mer. Så da er vel hun "dø" uansett eller ;p

Har prøvd ut begge endingene og ble til at jeg slakta Dimtri ^^

Mitt svar:

 

Sorry dude. Kate blir ikke sur..bare litt småhissig den første dagen..etter det ringer hun og tilbyr hjelp og støtte, via telefon og in person.

 

Jeg drepte ikke Dimitri, og gjorde dette på grunn av råd fra Roman. Dette førte dessverre til hans død..

 

Lenke til kommentar

Skal ikke si meg skråsikker på dette men hvis du velger å ikke drepe Dimitri(eller hva han heter) så vil kate uansett bli drittsur og du får jo ikke mulighet å date hun noe mer. Så da er vel hun "dø" uansett eller ;p

Har prøvd ut begge endingene og ble til at jeg slakta Dimtri ^^

Mitt svar:

 

Sorry dude. Kate blir ikke sur..bare litt småhissig den første dagen..etter det ringer hun og tilbyr hjelp og støtte, via telefon og in person.

 

Jeg drepte ikke Dimitri, og gjorde dette på grunn av råd fra Roman. Dette førte dessverre til hans død..

 

Argh, viste ikke det. Bra jeg forsatt har savegamet slik at jeg kan gå tilbake å se hva som skjer da.

Endret av zeus5k
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hjelp!

 

 

 

Har jeg runna main story nå som Kate døde og jacob sa jeg skulle gå hjem og sove. Når jeg våknet opp dagen etter så er det slutt da?

 

Kan jeg ta revenge på han soppen som skøt kate?

 

 

Nei, du er ikke ferdig helt enda. Du har fortsatt slutten å se frem til, men nå har du vel funnet det ut :-)

 

Lenke til kommentar
Hjelp!

 

 

 

Har jeg runna main story nå som Kate døde og jacob sa jeg skulle gå hjem og sove. Når jeg våknet opp dagen etter så er det slutt da?

 

Kan jeg ta revenge på han soppen som skøt kate?

 

 

Nei, du er ikke ferdig helt enda. Du har fortsatt slutten å se frem til, men nå har du vel funnet det ut :-)

 

 

 

Slutten :D?!!!

 

TAKK!!

 

Jeg sluttet å spille fordi noen skulle se noe på tv, hadde ikke tenkt til å spille før i morgen uansett. Men nå vet jeg at det er litt mer, synes det virket litt som en for brå slutt ^_^

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...