Gå til innhold

Den stygge, fæle russen. Eller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Si til hun blonde at hun bør roe seg litt med maskaran :p

 

Ellers så var det fine bilder som kunne trenge en liten runde i PS, samt at det hadde ikke vært dumt om du krymper de en del siden det er få som har 4xxx*2xxx i oppløsning.

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er no særlig som trengs å bli gjort i PS, men det var noe i bildene som gjorde at det ble veldig snapshot preg over de. Synes jeg. Skarpe var de hvertfall! Vil tro dette er bilder som blir bedre for du/dere.

Lenke til kommentar

Jeg synes det var en hyggelig, uformell og flott stemning over det første bildet.

Utover det er jeg sannelig ikke sikker på om det er bildene eller jentene jeg liker best ;)

Likte lyset og skyggene svært godt i det første, litt synd med skyggen fra handa på hakespissen bare.

De andre bildene finner jeg ingenting å nevne.

Lenke til kommentar

Liker også best nr to, når det gjelder posering. De har et litt filosofisk uttrykk, to gode venninner på vei inn i fremtiden/voksenlivet. Liker også fhorden som bakgrunn, men det første bildet blir litt vel tilgjort, og på edn andre ser hun litt anstrengt ut i kroppen, heiser skuldrene. Nr to er som sagt et flott venninneportrett.

Lenke til kommentar

Fullt mulig jeg tar feil, det var bare det inntrykket jeg fikk; at de var blitt bedt om å holde i fløytene, se på hverande og le. Men det kan selvsagt ha vært spontant. Jeg liker uansett best uttrykket i nr 2. Søt russ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...