OscarWoHA Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Mitt forrige brukernavn/pw virker ikke. Heller ikke Age of Conan sin game-konto virker.
Ayb Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 (endret) Samme problemet har jeg... Edit: tror kanskje det kan funke å trykke på "forgot password" eller noe og få tilsendt nytt. Mener det funka i betaen. Endret 17. mai 2008 av GW
Thadawg Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Samme her.. Har ikke fått tak i EA btw, men registrert brukernavn / passord både på det gamle forumet og gjennom register skjemaet i det nye forumet... Kommer alikevel ikke inn :'(
Konamixx Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Tror det er KUN EA folk som kommer inn på forumet atm. Stod det i en post på det gamle forumet.
-=Svin=- Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 kommer ikke inn selv, og jeg har EA. Får ikke tilsendt nytt passord heller siden de ikke klarer å gjenkjenne mailen min
ObscureScience Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 kommer ikke inn selv, og jeg har EA. Får ikke tilsendt nytt passord heller siden de ikke klarer å gjenkjenne mailen min jepp samma her.
Nitrius Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 (endret) Vi må vel opprette ny konto via early access kontoen vår fra register.ageofconan.com Edit: Eller kanskje ikke, brukernavnet mitt var i bruk. Var værtfall en post på forumet tidligere idag fra Traib(eller hva han heter) om at de ville wipe forumet og sette opp et nytt et, og i første omgang ville bare Early access folka har tilgang. Kan hende de ikke er helt klare enda. Edit2: Jeg for værtfall ikke til å opprette en forum konto via aoc kontoen min(har EA tilgang), med samme brukernavn som jeg brukte før. Så om noen vet noe mer, si gjerne ifra. Edit3: Prøvde å bruke samme nick/pass som fra aoc/ea kontoen, men kommer fortsatt ikke inn. Endret 17. mai 2008 av Nitrius
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå