Gå til innhold

AoC: EA er utsatt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

serverne åpner ikke før om 3 timer :(

final tweaking står det

bare prøv å kjør spillet er det det dere ser

Endret av Dotten
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg forstår det ganske enkelt ikke. Det kan da umulig være så vanskelig å legge inn litt "buffer" tid slik at de faktisk klarer å bli klar til serverne skal gå live.

Kunne satt relase internt til 5 timer før det var planlagt, så finner de fort ut om alt stemmer og om man trenger mer "tweaking". Så releaser det til klokken 7 og alle er happy.

Men hva vet vel jeg.

Endret av toeblast
Skrevet
Jeg forstår det ganske enkelt ikke. Det kan da umulig være så vanskelig å legge inn litt "buffer" tid slik at de faktisk klarer å bli klar til serverne skal gå live.

Kunne satt relase internt til 5 timer før det var planlagt, så finner de fort ut om alt stemmer og om man trenger mer "tweaking". Så releaser det til klokken 7 og alle er happy.

Men hva vet vel jeg.

Trudde det egentlig skulle starte den 20 for preeorder, og 23 for alle andre. Så de har vel egenlig lagt till en buffer tid på flere dager.

Skrevet
Trudde det egentlig skulle starte den 20 for preeorder, og 23 for alle andre. Så de har vel egenlig lagt till en buffer tid på flere dager.

Jeg ser det som at release er i dag og det er fra idag av at spillet skal skinne i strålene fra solen.

Satser på at de ikke regner EA dagene som buffer tid...

Skrevet

De tweaker fortsatt spillet.. så alt er ikke klart.. Dette er Early Access, til et spill som enda ikke er ferdig.. Ta det med en klype salt!

Release er 23.mai.

Skrevet
De tweaker fortsatt spillet.. så alt er ikke klart.. Dette er Early Access, til et spill som enda ikke er ferdig.. Ta det med en klype salt!

Release er 23.mai.

gamma-testing heter det :)

Skrevet

final tweaking står det

Neiiiiiii. Så vi må vente helt til kl. 21.00 for å spille AoC :(

final tweaking står det

Neiiiiii. Så vi må vente helt til kl.21.00 for å spille AoC :(

Skrevet

Funcom er ganske smarte som får seg enda flere testere, og som atpåtil betaler for å teste, sånn at de har størst mulig sjangse for en problemfri release, og dermed kan tjene ekstra mye penger pga gode kritikker :whistle:

Skrevet

final tweaking står det

Neiiiiiii. Så vi må vente helt til kl. 21.00 for å spille AoC :(

19+3 = 22.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...