Arne_stl Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Hei. Jeg fikk min preordra code i går. Fra spaceworld. Så tok jeg å registrerte meg som normalt,fikk bekrefta at jeg var registrert. burde jeg da ikkje fått en bekreftelse på mail, om passord og brukernavn o.l. Har det tatt lang tid oss noen andre ?
MrLee Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 (endret) Peroder early access ble stengt for en stund siden, så du må nok vente på vanlig release. Forøvrig bruker du vel samme login/pass du brukte til å registere. Endret 17. mai 2008 av MrLee
nagina Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Allerede glemt brukernavn og passord, det du bruker å si her? Trenger trengtatt ikke å få email for å være registert, er ikke som forums.
Konamixx Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Har ikke fått noen mail av Funcom jeg. Vet andre har fått når de betalte Early access greiene, men virker nesten tilfeldig om du får eller ikke. Og som Mr. Lee sier. Hvis det er early access du sikter til så er du dessverre for sen.
Arne_stl Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 (endret) Hehe, nei har ikkje det Nagina. Men trodde det var normalt og få en "confirm" mail. Jeg har og fått med meg at "tidlig start" er umulig. eineste jeg lurte på var det jeg spurte om. om dere har fått "confirm mail" eller ikkje ? Takker for svar. Endret 17. mai 2008 av Arne_stl
FBEN Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Har ikke fått noen mail, ikke når jeg registrerte meg, heller ikke når jeg fikk EA. Bruker hotmail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå