Gå til innhold

AoC: Skal vi prøve å få sammlet folk på samme servers?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. ser at Wildsoul kommer til å få en del brukere fra dette forumet, men håper at vi kan få sammlet de som vil spille PVE også på samme server. Tror det er flere enn meg som synest at PvP var mer enn hektisk nokk i (f.eks) World Of Warcraft.

Så siden Wildsoul blir PvP serveren "til" Diskusjon.no så kanskje Ymir kan være vår PvE server?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
NEI!

Huh? Hvorfor så hissig?

Og hvorfor ikke PVPserver Mysticon? Har et håp om at det ikke blir ganking og camping i samme stil som WOW. Mye pga guild som kan erklære kriger med hverandre, og forhåpentligvis noe mer modne brukere.

Skrevet
NEI!

Huh? Hvorfor så hissig?

Og hvorfor ikke PVPserver Mysticon? Har et håp om at det ikke blir ganking og camping i samme stil som WOW. Mye pga guild som kan erklære kriger med hverandre, og forhåpentligvis noe mer modne brukere.

ja det lurer jeg også litt på? hva er no galt med å prøve å få sammla folka på en og samme server?!

Til hvorfor ikke pvp, jeg synest at WoW var hektisk nokk, kan se for meg at når det er FFA PvP og ingen "teams" (altså alle vs alle) så kan det til tider bli litt frustrende å spille pve delen av spillet. Selv en PvE server har no pvp zoner. kun litt mer "frihet"

Skrevet

Jeg vil ikke anbefale Ymir... Er veldig mange store klaner som allerede har etablert seg på den serveren, og om du og guilden satser på Siegewar osv. er ikke det den beste serveren å velge.

Min guild skal hvertfall inn på Azteroth (eller hva den heter.)

Skrevet

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...