MysticoN Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Hei. ser at Wildsoul kommer til å få en del brukere fra dette forumet, men håper at vi kan få sammlet de som vil spille PVE også på samme server. Tror det er flere enn meg som synest at PvP var mer enn hektisk nokk i (f.eks) World Of Warcraft. Så siden Wildsoul blir PvP serveren "til" Diskusjon.no så kanskje Ymir kan være vår PvE server?!
Gnimmels Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 NEI! Huh? Hvorfor så hissig? Og hvorfor ikke PVPserver Mysticon? Har et håp om at det ikke blir ganking og camping i samme stil som WOW. Mye pga guild som kan erklære kriger med hverandre, og forhåpentligvis noe mer modne brukere.
MysticoN Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Skrevet 16. mai 2008 NEI! Huh? Hvorfor så hissig? Og hvorfor ikke PVPserver Mysticon? Har et håp om at det ikke blir ganking og camping i samme stil som WOW. Mye pga guild som kan erklære kriger med hverandre, og forhåpentligvis noe mer modne brukere. ja det lurer jeg også litt på? hva er no galt med å prøve å få sammla folka på en og samme server?! Til hvorfor ikke pvp, jeg synest at WoW var hektisk nokk, kan se for meg at når det er FFA PvP og ingen "teams" (altså alle vs alle) så kan det til tider bli litt frustrende å spille pve delen av spillet. Selv en PvE server har no pvp zoner. kun litt mer "frihet"
Noel Leon Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 (endret) Det er en tråd der noen foreslår Wildsoul som den uoffisielle norske serveren. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=953243 Jeg er veldig for at så mange som mulig fra Skandinavia samles på samme server Oops.. Må lære meg å lese igjen, tror jeg. PvE server ja.. da kan dere glemme mitt innlegg Endret 16. mai 2008 av Noel Leon
Snusmumrikk1 Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Jeg vil ikke anbefale Ymir... Er veldig mange store klaner som allerede har etablert seg på den serveren, og om du og guilden satser på Siegewar osv. er ikke det den beste serveren å velge. Min guild skal hvertfall inn på Azteroth (eller hva den heter.)
Patience Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)
nagina Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Fint at dere opplyser hvor man ikke skal koble seg på, likte tråden godt <3
FOOrK Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 ja er med på den, skal selv på pve server så! gankingen kommer til å bli helt vill og brutal... erfaring fra beta
Digitalsitron Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Gankinga i betaen var helt utrolig, men jeg tror det var fordi det var nettopp beta play og derfor ikke noe vits i å gjøre mye annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå