Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tanker rundt Engelsk eksamen 2008 - Time

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HJELP! Er det lov til å ha word dokumenter på minnepenn med seg?!?!?! Har liksom skrevet alt der, og har ikke printer...

Noen har lov, andre har ikke. Jeg vil anbefale deg at du tar med, så ser du. Eller kan du dra litt tidligere i morgen, å høre om du kan skrive ut da.

73 brukere leser emnet? jaja.. Godt det er populært i allefall

Var 97 i sta :)

Endret av Jompa.
Lenke til kommentar

For og begrense antall poster som blir skrevet, hadde det vært greit om vi sluttet og spørre om de samme spørsmålene hele tiden, ta deg heller tid til og lese gjennom hele tråden. Det er veldig slitsomt for oss som faktisk gjør det og lese mange sider med gjentagelser.

Så vær så snill og skrive ting relevant til emnet og les tråden før dere spør om noe.

Da vil jeg gjerne også ønske alle lykke til med eksamen...

Lenke til kommentar

Er det noen som har konkrete forslag til hva man kan skrive om? Ikke hva som blir oppgavene, men selve skrivingen?

Tror det kan være greit å ta utgangspunkt i de mulige oppgavene som er postet før:

• "Every Second Counts" or "Just one hour left" (story, report?)

• Imagine you had a time machine. How would you use it?

• Why is the concept of time so important in our modern world? Is this good or bad? (article)

• How people spent their time before and now. (article)

• Write a story/chapter of a novel where time or a specific clock plays an important part.

• Choose one of the texts and write an act for a school play.

• "Time is the most valuable thing a man can spend". (Diogenes Laetius) Discuss this statement.

• A book or film review about the theme time (Back to the future etc.)

Helt idétørke...

Lenke til kommentar

Jeg ser for meg at et alternativ på del C blir: skriv en skjønnlitterær historie hvor tiden spiller en viktig rolle.

Har planlagt å skrive en historie om en mann som kommer ut for en bilulykke, får så å kjempe mot tiden i kampen for å finne en nyre-donor.

Lenke til kommentar

Off Topic: i alle poster skal du skrive minst fjortentegn. Å nå merket jeg at jeg har gjort en liten feil (Jeg kan tydeligvis ikke telle for det der er jo mer enn fjorten tegn fra før av)

Jeg ser for meg at et alternativ på del C blir: skriv en skjønnlitterær historie hvor tiden spiller en viktig rolle.

Har planlagt å skrive en historie om en mann som kommer ut for en bilulykke, får så å kjempe mot tiden i kampen for å finne en nyre-donor.

Viktig å ta med ting som at tiden tærer ned på sjangsene hans for å overleve da.

Lenke til kommentar

Viktig å ta med ting som at tiden tærer ned på sjangsene hans for å overleve da.

Hvor lenge kan man overleve uten? Ikke at jeg tror jeg ender opp på det, men ble nysgjerrig:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...