Gå til innhold

digitalkamera ca 1700 kroner...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvem har anbefalinger til pris på ca 1700 - 2000 kroner? :)
Du har vel fått det før, men F40fd er ikke noe dårligere kamera nå enn det var. Ikke har konkurrentene kommet med noe som biter særlig hardt heller, så med mindre du har noen flere kriterier enn pris, er det min anbefaling.
Lenke til kommentar
hvem har anbefalinger til pris på ca 1700 - 2000 kroner? :)
Du har vel fått det før, men F40fd er ikke noe dårligere kamera nå enn det var. Ikke har konkurrentene kommet med noe som biter særlig hardt heller, så med mindre du har noen flere kriterier enn pris, er det min anbefaling.

gode funksjoner som relevante memory cards, god lcd skjerm, kjapp i oppstart og ta bilder, design-"bare litt viktig", sensor.

Lenke til kommentar
gode funksjoner som relevante memory cards, god lcd skjerm, kjapp i oppstart og ta bilder, design-"bare litt viktig", sensor.
F40fd tar SD-kort og xD-kort, skjermen er vel ikke spesiell i noen retning, forholdsvis kjapp i oppstarten når du tar bildet, men bilde-til-bilde-hastigheten er ikke overlegen. Designet får du vurdere selv, sensoren er meget god.
Lenke til kommentar
hvem har anbefalinger til pris på ca 1700 - 2000 kroner? :)

 

Fujifilm F40FD er ett greit kamera. Tar greie bilder, grei pris. Har ett selv og er fornøyd.

Har lagt ut noen bilder med de 2 jeg har liggenes her så du kan jo ta en titt:

http://public.fotki.com/Lillegutt/

 

Ville nok ha valgt å ikke følge med i dette pixels racet. Tror at dem ofrer litt på kvaliteten med høyere pixels så lenge dem ikke bedrer sensoren på dem.

 

 

Lillegutt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...