Gå til innhold

folk som farmer honor i wsg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Med å Fighte middle. Kan ikke fate hvordan folk kan vær så dumme, vær match varer jo 40 min å mann står igjen med 100 honor å en mark*. Grr:@ :

Endret av gnrlover
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
å mann står igjen med 100 honor å en badges. Grr:@

En badge, flere badges. det er marks det henter også btw :p

men er enig... var i WSG her om dagen for og få marks og ender opp i flamewar med 4 styk som nektet og hente flagget fordi de måtte få masse honnor først :@ vi ledet 2/0 etter 10-15min da startet prokids'a og farme honnor, WSG'n varte tilsammen i 60 min og vi tapte tilslutt selv om vi egentlig ledet 2/0 etter 10-15 min :mad:

Endret av digitalglenn
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Synes AB er ille også. Tar evig lang tid om ally har 2 og hordes 3..

Skrevet

Jeg personlig har aldri slitt med marks, eneste som er issue til meg er honor.

Og atm så har jeg speccet mutilate igjen for fun og da vil jeg så klart slakte litt alliance istedet for og kjempe for marks som jeg allerede har 100 av.

Men forstår deres frustrasjon når det kan være opptil 9 slike personer som meg :>

Skrevet
Med å Fighte middle. Kan ikke fate hvordan folk kan vær så dumme, vær match varer jo 40 min å mann står igjen med 1500 honor å en badges. Grr:@

Fixed

Skrevet (endret)
Ved å fighte middle. Kan ikke fatte hvordan folk kan være så dumme, hver match varer jo 40 min og man står igjen med 1500 honor og et mark. Grr:@

Fixed

Fixed

Endret av Smeagoldfish
Skrevet

aah.. minner meg om gode gamle dager.. da man gjorde WSG fordi det var gøy.

vi pleide å være 2-3 som gikk for flagget og resten sto på midten og drepte alt som var på vei. De som eventuellt kom forbi ble som regel drept når de kom andre veien..

I mine øyne er det folk som deg som bare er ute etter å få flest mulig marks fortest mulig som ødelegger WSG...

Skrevet (endret)

Jeg gjør WSG av samme grunn jeg spiller WoW.. for moro skyld. Og da denger jeg alliance heller enn å hente flagget osv, er jo det som er moro.

Endret av Tullut
Skrevet
Skal du farme HK's, stikk til AV ?

HK farming er jo like ubrukelig som leeching.

Sense, this comment makes not.

Skrevet
Vil man gjøre pvp så stikk i arena.

Dummeste jeg har hørt..

Why?

Battlegrounds er for Honor og Marks. Trens ingen skills for å drepe noen i BG's. For det blir alltid unfair. 2v1,3v2, 5v2, etc..

Så Arena for pvp!:)

Skrevet (endret)

Man gjør pvp minigames for pvp, hm.. kansje derfor det heter PVP minigames? Veldig mange syntes det er gøy å faktisk drive emd pvp i minigames, det at det er uforutsigbart, 2vs5, 1vs1, 1vs2 osv er det som gjør det gøy for mange.

Endret av Christeven
Skrevet

Dummeste jeg har hørt..

Why?

Battlegrounds er for Honor og Marks. Trens ingen skills for å drepe noen i BG's. For det blir alltid unfair. 2v1,3v2, 5v2, etc..

Så Arena for pvp!:)

I AV har jeg ofte 1vs1..

Skrevet

Jeg går BG for å skaffe honor å marks* :p til s2.

akuratt nå har jeg null gear på palan, så arena blir bare boring. Og tar for lang tid.

Skrevet

Schjellin, kom med et argument i stedet. Har du egentlig noe særlig erfaring med pvp i bg's ? Jeg ser fint lite annet enn gankefester. Ally ti-manner en enkelt horde. Hva pokker er pvp med det ? Er det noe som gjør en varm noe sted på kroppen ved å drive å få et kill på den måten ? Selv etter endringen i bg's så mener jeg bestemt at bg's er mer pve enn pvp. Når folk presterer å argumentere for at det er pvp fordi det heter battlegrounds blir det rett og slett pinlig og ikke minst historieløst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...