Gå til innhold

Fruity Loops hjelp


uranus

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har diverse spm om Fruity Loops. Først og fremst, hvor jeg får tak i flere lyder til programmet som f.eks Basshunter lydene. BTW: Jeg vet at det finnes en pakke med de lydene, har sett det en gang i tida.

 

Ellers er jeg ute etter generel hjelp å komme i gang med programmet når det gjelder oppsett av sang og lyder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Heisann :) Jeg har sittet en god stund med FL Studio 6 nå, og begynner å gå lei av de samme "gamle" lydene og effektene som fulgte med programmet. Derfor tenkte jeg å laste ned z3ta+(plug-in). Det er nå gjort og jeg får denne "error'en", etter at jeg har lastet det inn:

 

http://s3.supload.com/free/FL_Error.JPG/view/

"Bitmap not found"

 

For å finne Plug-in'en, så gjorde jeg følgende:

Channels -> Add one -> z3ta+

 

Noen som kan hjelpe meg med dette? Har lurt på dette en god stund nå, så håper på gode svar!

Endret av Oidipus
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hei, da er jeg her igjen da:)

 

Har holdt meg i varmen når det gjelder FL Studio og føler egentlig at ferdighetene forbedres med dagene som går.

Men det har seg slik at jeg ikke vet av alle funksjoner o.l. i programmet enda, så lurte på om jeg kan få litt hjelp med det.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Wuf_yj8C-Ak...feature=related

 

I og med at jeg er ganske dårlig til å forklare på forum, så lager jeg to eksempler av samme spørsmål.

 

Om vi tar i eksempel filen som ligger bak url'en ovenfor.

 

1). Når filmen starter kommer bildene fra FL Studio fram, og det jeg er ute etter å få svar på er: Hvordan får jeg til volumstyring, pitching osvosv., ved hjelp av grafikken på nedre halvdel av FL-vinduet?

 

2). Når jeg skal lage sanger med vokaler så pleier jeg å dra vokalene i det nederste feltet av selve FL(der sangen settes sammen).

Men hvordan får jeg inn de gule, røde og hvite linjene han har plassert der?

 

Takk på forhånd, Oidipus^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...