Ayb Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Helve***! Jeg skulle fikse det for kompis idag så vi kunne game det sammen, og her kommer bomben midt i fjeset. Helt latterlig. Det er rett og slett å bli lurt når man ikke fikk vite at det var begrenset, uansett hvor sent man registrerte seg.Uff, jeg hadde vel i alle fall registrert meg tidligere denne uka. Jeg er prepped. Jeg har nå ihvertfall lest mange ganger de siste dagene/ukene at det er limited access
Daehli Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 På papirene jeg fikk fra gamezone står det ingenting om at plassene er begrenset i Early access. Det er litt surt, men jeg har uansett en bunte med eksamener å konsentrere meg om, så det er vel en god ting. Jeg er veldig spent på hvordan AoC blir når det endelig kommer, så jeg skal smøre meg med tolmodighet. PS! Ja, jeg har dobeltsjekket. Ingen informasjon om at EA var begrenset. Fikk foresten koden for nesten to måneder siden, men man skulle ikke tro at det var noe hastverk, da spillet ikke kommer på enda en uke.
Heradon Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg tror ikke Funcom forventet at 3mil folk skulle regge seg før release
Bruker-146784 Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Om man ikke får lastet det ned nå så kan dere laste det ned HER Man kan begynne å spille på det nå på beta serverne (open beta) men man kan ikke spille absolutt hele spillet og bruke in-game itemene man får. Og man kan bare spille i 10 dager med Age of Conan EU Early Access. Man MÅ vente til den 23 Mai. Den 20 Mai kommer den til USA
Bjonski Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Om man ikke får lastet det ned nå så kan dere laste det ned HER Man kan begynne å spille på det nå på beta serverne (open beta) men man kan ikke spille absolutt hele spillet og bruke in-game itemene man får. Og man kan bare spille i 10 dager med Age of Conan EU Early Access. Man MÅ vente til den 23 Mai. Den 20 Mai kommer den til USA Beta er ferdig.. Open beta varte bare en stund, så ble det closed beta.. men nå er altså beta serverne lukket. og nei, du kunne ikke spille på beta servere med den klienten.
Robinvi Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 (endret) Closed beta serverne er fortsatt oppe. Endret 15. mai 2008 av Robinvi
AeterneL Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Helve***! Jeg skulle fikse det for kompis idag så vi kunne game det sammen, og her kommer bomben midt i fjeset. Helt latterlig. Det er rett og slett å bli lurt når man ikke fikk vite at det var begrenset, uansett hvor sent man registrerte seg.Uff, jeg hadde vel i alle fall registrert meg tidligere denne uka. Jeg er prepped. Jeg har nå ihvertfall lest mange ganger de siste dagene/ukene at det er limited access Det stod ikke på Killer Rhino key-code kortet jeg fikk av Spaceworld, og det stod ikke på brevet jeg fikk fra Gamezone. Takk.
Bjonski Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Det stod ikke på Killer Rhino key-code kortet jeg fikk av Spaceworld, og det stod ikke på brevet jeg fikk fra Gamezone. Takk. Tørr jeg spørre hva det stod da? Some restriction may apply, read the website.. eller noe sånt? ;D
AeterneL Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Det står ingenting på Killer Rhino kortet mitt. Ikke i det hele tatt. Men en liten skrift som jeg må fokusere øynene veldig for å se på, kommer det vanlige copyright, all rights reserved bablet. Ikke noe tørre hint om at de eventuelt ville stenge ned pre-access.
Bloodax Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Skrevet 15. mai 2008 (endret) Jeg mener beta er avslutta..det var jo masse sånn konkurranse. Det avslutta samtidig. Fikk åpna exe etter en ny patch..virker evi gøy men får ikke spilt enda..bare sånn settings og slikt. Intro'n er jækla fet btw, min far bare sto å måpte... Blir litt care når jeg leser at folk sutrer på dette spille, ikke døm det enda. Det har ikke kommet ut ei gang!..ok så ligner det bitte litte granne på WoW, men ømm se på denne video en: Den er på tysk men jeg skjønner lett hva fyren mener.. AoC vs WoW = 3-0 Eller han ene på dette emne som ikke skal spille på grunn av dårlig kommunikasjon, jeg får heller ikke noe respons fra forumet men jeg sutrer. Mange gode spill er ikke feilfritt som Gothic 3, masse bugs men et dødla bra spill. Endret 15. mai 2008 av Bloodax
Snoft Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg fikk heldigvis ordnet med Early Access.. Har fått fri fra jobben sammen med 4 andre, men 2 av dem var for trege til å regge seg på siden til funcom, så hvis noen har 1 (helst 2) Early Access, ferdig betalt 5 euro, så tar jeg (vi) mer enn gjerne imot!
Bloodax Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Skrevet 16. mai 2008 Jeg fikk heldigvis ordnet med Early Access.. Har fått fri fra jobben sammen med 4 andre, men 2 av dem var for trege til å regge seg på siden til funcom, så hvis noen har 1 (helst 2) Early Access, ferdig betalt 5 euro, så tar jeg (vi) mer enn gjerne imot! Tror det er få som bare vil gi fra seg sin EA, det er jo limited så det gjør det litt spesielt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå