The 5 element Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Skal installer WoW på velferdspcane, men kan ikkje noko om WoW. Grunne til at me vil gjere det er at det er fleire som spelar WoW, og då har me det me treng her ute, og ein slepp å ta med seg sjølv. Ser det finnes fleire pakker ein kan få kjøpt : 1 World of Warcraft - Burning Crusade MMORPG Add on, PC 2 World of Warcraft 60 days Game Card Forhåndsbetalt spilletid for WoW 3 World of Warcraft med Burning Crusade og 60 Days Gamecard for WoW 4 World of Warcraft, MMORPG, PC 5 World of Warcraft: Battlechest, for PC Kva treng me, er det alternativ 3 som er det beste?
brillan Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Nr1 er TBC. En utvidelsepakke til wow. Så å si alle har denne. Nr2 er et gamecard so gir spilletid til 60 dager. Noen kjøper gamecards, andre bruker kredittkort. Nr3 er en kombinasjon av både NR1 og NR2 Nr4 er selve Wow. Denne må du ha. Nr5 er Wow, TBC og og mye dill dall. Tror denne er billigest hvis du skal ha Wow og TBC
Kuldesjokk Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Sånn som jeg forstår det så skal du legge det inn på dataer hvor folk kan spille, noe som betyr at du ikke har tenkt å lage din egen account og da trenger du burning crusade og vanlige WoW. Battlechest er vel da billigst, hvis jeg husker rett
gholie Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 (endret) Om det er slik at dykk ikkje skal lage ein konto, men berre ha WoW på pcane så er det billigast å laste ned klienten frå Blizzard gratis ( http://wow-europe.com/en/downloads/classic/index.html <- Standard WoW, http://wow-europe.com/en/burningcrusade/download/index.html <- Burning Crusade ) Om dykk skal lage ein konto i tilleg er det billigast med Battlechest trur eg. Endret 14. mai 2008 av gholie
Kuldesjokk Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 (endret) Det hadde jeg helt glemt, godt tips Endret 14. mai 2008 av Kuldesjokk
Makri Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 ELLER, så låner du cd'ene til en venn, laster de på¨PC-en, får han til åsende deg ressurection mail, (trial account=14 dager gratis spilling med noen funksjoner borte) også bare betaler du på trial accounten, det koster deg ikke mer en gamecardsa. som kan gjøres over nett.
Bear^ Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Ressuraction account gjelder kun hvis personen har en inaktiv WoW konto fra før av, noe jeg tolker av at trådstarter ikke har. Om du ikke skal lage en konto, last ned. Om du skal lage en konto? Last ned likevell, få en 14 dagers trial kode som du oppgraderer etterpå til pay account.
MrLee Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 (endret) hvis dette er til velferdspcer så trenger dere absolutt ikke kontoer. folk har det sannsynligvis selv. Da er det nok å laste ned klienten.. du kan forsovidt kopiere mappa fra en maskin som har det installert og bare legge rett på C:\ på maskinene, ettersom wow ikke trenger noe annet av ressurser eller registry entries. Endret 16. mai 2008 av MrLee
Makri Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 åja, sant det, hvis du har megagod kompis så får du han til å gi deg den gratis trialen som følger med spillet sitt, gratis det og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå