Gå til innhold

Age of Conan - Hva faen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Med en annen ordbruk sier jeg meg enig med trådstarter. Syntes det ligner veldig på WOW og ville antageligvis kjøpt WOW isteden om jeg var i nød etter et middeladersk MMO.

Innen sjangeren ser jeg mer fram til hvordan The Agency blir.

Sarkastisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva hadde du forventet deg egenlig? WoW er et FANTASY MMORPG og Age of Conan (AoC) er et MIDDERALDERISK MMORPG. Jeg er 13 år og som får lov til å kjøpe AoC (lurte foreldrene mine ti at det var 12+ :D).

Jeg har spillt WoW og syns det er noe dritt. Jeg har sett mange in-game videoer og bilder og sett at det så litt dårlig ut. Men vet dy hva? Når jeg så kati den var lagt ut. Så var den lagt ut i 2006 og funcom begynnte med AoC i 2005 og den skal slippes ut i 2008,så den er gammel.

Så tenk over posten din (han som startet tråden) AGE OF CONAN kommer IKKE til å bli lik WoW ;)

Skrevet
Med en annen ordbruk sier jeg meg enig med trådstarter. Syntes det ligner veldig på WOW og ville antageligvis kjøpt WOW isteden om jeg var i nød etter et middeladersk MMO.

Sarkastisk?

Nei, jeg opplever disse spilla helt likt. Og det syntes jeg er helt åpenbart at mange gjør. Jeg er bare ikke så begeistret for hele sjangeren, det skal litt mer variasjon til for at jeg skal gidde å bruke tid på det.

Skrevet

Sarkastisk?

Nei, jeg opplever disse spilla helt likt. Og det syntes jeg er helt åpenbart at mange gjør. Jeg er bare ikke så begeistret for hele sjangeren, det skal litt mer variasjon til for at jeg skal gidde å bruke tid på det.

Variasjon ? Er det ikke forskjell på Donald Duck og Conan ?

Skrevet

Conan svingte et sverd flere tiår før Blizzard og Warcraft var så mye som påtenkt. Samme med trolmennene og de andre krigerene. Da de første conan historiene var skrevet på 1930 tallet.

Skrevet

hva hadde trådstarter forventet av et mmorpg? Age of conan er LANGT fra noen kopi av wow.. blir som å si at bioshock er kopi av deux ex fordi begge er skytespill, eller colin mcrae en kopi av gran turismo forbi begge er bilspill.

Innenfor en gitt sjanger er det rammer som utviklerne holder seg innenfor når de lager spillet, og da blir det jo nødvendigvis likheter i gameplay.. høres ikke ut som om du har vært borti mmorpg spill før wow..

Skrevet
Jeg liker å tro at de hadde magi før i tiden ! ;<

..Selv om jeg vet det ikke er sant. Bah.

Duuuuu, slutt da :(

Det er sant!

Du fikk nettop +10 epic poeng hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...