Gå til innhold

AoC: Forhåndsspilling av AoC utsolgt

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja det koster 5 euro ekstra, det visste vi, men det står at vi er "eligible to enter" 3 dager før, og det er vi ikke, altså har vi ikke fått det vi har betalt for.

Går ikke ann å fornekte det på noen måte.

Du har betalt for spillet, thats all, get over it.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja det koster 5 euro ekstra, det visste vi, men det står at vi er "eligible to enter" 3 dager før, og det er vi ikke, altså har vi ikke fått det vi har betalt for.

Hvordan i helvette kan du benekte at jeg har betalt for å få mulighet til å spille 3 dager før når jeg har det svart på fuckings hvitt at ved å kjøpe spillet får jeg bli med 3 dager før?

Slutt å comment uten å ha noe fornuftig å komme med.

Skrevet (endret)
Edit igjen: Funcom har klart det igjen! Folk er så sinte at de rett og slett gir opp hele AoC og venter til Warhammer Online.

jaja. Mindre whining ingame, eh? :)

Jaja, nå edita du bort det jeg skulle svare på, men here it goes, hehe.

Den 3 dager før er akkurat det samme som early access.

Det er bare at funcom bestemte seg for å utvide den nylig. Det forandrer ikke at på min ordre står det at jeg FÅR delta 3 dager før, det får jeg ikke.

Jeg tror faenimeg folk er helt gærne , hele denne tråden er full av folk som griner og låter bare fordi dem ikke får spillt den 17. og må vente til den 20. Hva så om folk må vente til den offisielle dagen den 23 ?

Dere har ventet i 5 år, for FAENIMEG skjerpe dere litt og slappe av . Dere klarer 3-6 dager det er jeg helt sikker på .DE siste postene her har gjort meg en smule irritert,,,,

Lær deg faen med å lese før du begynner å slenge dritt of folk!

Det er snakk om 6 dager, for folk som spiller aktivt mmorpg's og vil ha lik utgangspunkt som andre er 6 dager masse i et mmorpg spill, vi får IKKE begynne å spille den 20.(!!!! hvor mange ganger må dette bli forklart?) 3 days og 6 days er den samme "promotion'en" som vi ble tilbydt når vi kjøpte pre order (og de fleste leverandører skrev ikke en dritt om at det var limited utenom at vi måtte pre order'e for å få begynne da) for en uke siden ca så utvidet blizzard denne 3 day head starten til 6 days. De som ikke får registrere seg nå til early access må vente til retail kommer. Og i realiteten går det nok noen ekstra dager før vi får cd'ene fra forhandlerene +det er sikkert massiv pågang ved retail day og noen dager fremover som med alle mmorpg's, så jeg vet rett og slett ikke om jeg gidder å spille at all nå.

Kanskje vi whiner, men bare fordi du mest sannsynlig har fått early access allerede trenger du ikke slenge dritt om oss som ikke fikk det selv om vi ble fortalt at vi skulle få det ved å preorder spillet.

Dear Play Customer,

Thank you for pre-ordering Age of Conan: Hyborian Adventure from Play.com

Your pre-order bonus code is below. This alpha-numerical code will allow you to participate in the 3 day early access (subject to additional fee and client download) and also download the exclusive in-game Rhino.

Bare sånn for å understreke at vi HAR BETALT for å få early access også ifølge de vi handler med, dette er ikke funcom's feil kanskje, annet enn dårlig kommunikasjon med forhandlere, men det gir oss fortsatt full rett til å være irriterte.

Det som slår meg som morsomt er at 90% av de som kommer med motargumenter er folk som har komt seg inn i early access, noe som gjør at kommentarene deres bare er latterlige siden de hadde vært like irriterte om det var de som ikke fikk spot.

Og 6 dager med levling er jævlig mye i et mmorpg.

Hvis du får midtlivs krise pga dette , så er det mye bra proffesjonell hjelp å få ;)

Edit ; du har også bare egentlig "krav" på 3 dager , "6-dagers kvoten*" er fyllt opp.

Endret av Bulletus
Skrevet
Hvis du får midtlivs krise pga dette , så er det mye bra professonell hjelp å få ;)

Gratulerer med å bekrefte at du er den største idioten på hele forumet.

Skal prøve å printe ut et diplom til deg.

Skrevet

Du burde lære deg å være "hardcore forbrukerkjøper" i Norge.

Det kommer så mange fordeler med å vite hva du har rett til.

Det er også Funcom som har gitt ut informasjonen om preorder og early access til forhandlerne er det ikke? Det er deres spill, og dette blir deres feil.

Forhandleren er de som må godtgjøre kunden hvis Funcom ikke gjøre noe smart nå, og da må Funcom godtgjøre forhandlerne senere. (Hvis det blir store problemer.)

Skrevet
Hvis du får midtlivs krise pga dette , så er det mye bra professonell hjelp å få ;)

Gratulerer med å bekrefte at du er den største idioten på hele forumet.

Skal prøve å printe ut et diplom til deg.

Danke !! :new_woot:

Skrevet
Det er også Funcom som har gitt ut informasjonen om preorder og early access til forhandlerne er det ikke? Det er deres spill, og dette blir deres feil.

Forhandleren er de som må godtgjøre kunden hvis Funcom ikke gjøre noe smart nå, og da må Funcom godtgjøre forhandlerne senere. (Hvis det blir store problemer.)

Ikke nødvendigvis.

Funcom har gått ut med informajonen om at early access (altså tidligere spilletid, IKKE items osv som følger med i pre-order (dette er ikke utsolgt)) er limited, og førstemann til mølla osv.

Dersom en forhandler velger å overse den informasjonen og feilinformerer sine kunder, slik det kan se ut som f.eks gamezone har gjort i et tilfelle tidligere i tråden her, er det 100% forhandler skyld og forhandler er den eneste som kan klandres for det. Funcom kan, som sagt tidligere i tråden, ikke kontrollere at alle forhandlere informerer sine kunder korrekt. Det er forhandlers ansvar å vite hva de selv selger, om de ikke vet det, må de finne det ut.

Dersom du skal kjøpe en rød bil og Toyota bestiller en sølvfarget fra fabrikk er det ikke fabrikken sin skyld. Det er Toyota som solgte den til deg og bestilte feil. (Dårlig eksempel, men det viser mitt poeng godt nok til at jeg ikke gidder finne på et bedre)

Skrevet

Jupp, ser ut som de har gjenåpnet for flere folk nå, ble vel mye kritikk på forumet deres.

Godt å se at de hører på folket.

Skrevet
Ikke vet jeg hvordan. Men for under 1 min siden fikk jeg til å kjøpe Early Access.

Samme her!

Gogogo de som ikke har fått early access!

Skrevet
Ikke vet jeg hvordan. Men for under 1 min siden fikk jeg til å kjøpe Early Access.

Samme her!

Gogogo de som ikke har fått early access!

Det samme gjorde jeg (dvs for 1 time siden

Mooo

Skrevet
The only thing this thread is telling me is that, although i was hoping since this is a "mature" rated game i would be playing intelligent people that actually know how to read, I was utterly mistaken because 98% of people posting in this thread couldnt find the part where it says early access is limited. They also didn't understand the part where the pre-order doesn't guarantee you a spot in early access it only provides you with the option to purchase it "while supplies last". Clearly your respective local gaming stores have failed us in checking the age of people purchasing this game, either that or you're incredibly immature and un-intelligent for your ages.

Word.

Men ser ut til at Funcom lar skrikerungene få kjøpe early access en stund til.

Skrevet
The only thing this thread is telling me is that, although i was hoping since this is a "mature" rated game i would be playing intelligent people that actually know how to read, I was utterly mistaken because 98% of people posting in this thread couldnt find the part where it says early access is limited. They also didn't understand the part where the pre-order doesn't guarantee you a spot in early access it only provides you with the option to purchase it "while supplies last". Clearly your respective local gaming stores have failed us in checking the age of people purchasing this game, either that or you're incredibly immature and un-intelligent for your ages.

Word.

Enig der! :) Litt rart med all whininga. Det er trossalt 3-6 dager. 10 dager for de fra australia.. og de som spiller mmo vet at lvling ikke er alt!

-pwn

Skrevet

Word.

Ja jeg ble somsagt sjokkert selv - Men vi får ta all gråtinga som et tegn på at Conan er populært. Det blir litt som at ikke ungen får tjuvåpne ei pakke på lille julaften :!:

Skrevet

Word.

Er jo vitterlig han (og du?) som ikke kan lese siden over hallparten av forhandlere lovde oss early access. Om du kjøper en bil fra en forhandler (siden noen nevnte biler tidligere) så forventer du vel at det forhandleren forteller om bilen er sant? Og at du skal slippe å kontakte fabrikken for å forsikre deg om at du faktisk kjøper det forhandleren sier han selger?

Å måtte sjekke hjemmesiden til et spill kontinuerlig skal aldri bli et must for å få det man kjøper. Det funker bare ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...