Gå til innhold

AoC: Forhåndsspilling av AoC utsolgt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo jo såklart, men jeg forstår heller ikke hvordan Funcom kan limit'e early access til rundt 10-20 tusen mennesker når de har server kapasitet til 6-700 tusen.

Nå har de ikke sagt hvor mye de har begrenset salget til heller da, for alt vi vet kan det være et seksifret antall personer. Dette kan også fint bety at de skjønte at de måtte stoppe, for å ha nok kapasitet til de som de vet kjøper spillet og begynner å spille ved lansering.

 

De skrev "The tens of thousands" på forumet sitt, noe som er langt fra de 600-700 tusen de har sagt de har kapasitet til og vi som har forhåndsbestilt skal jo uansett spille på release, så kapastitet issues er bare en latterlig dum unnskyldning.

Lenke til kommentar
Edit igjen: Funcom har klart det igjen! Folk er så sinte at de rett og slett gir opp hele AoC og venter til Warhammer Online.

 

jaja. Mindre whining ingame, eh? :)

 

Jaja, nå edita du bort det jeg skulle svare på, men here it goes, hehe.

 

Den 3 dager før er akkurat det samme som early access.

Det er bare at funcom bestemte seg for å utvide den nylig. Det forandrer ikke at på min ordre står det at jeg FÅR delta 3 dager før, det får jeg ikke.

 

Det som slår meg som morsomt er at 90% av de som kommer med motargumenter er folk som har komt seg inn i early access, noe som gjør at kommentarene deres bare er latterlige siden de hadde vært like irriterte om det var de som ikke fikk spot.

 

Og 6 dager med levling er jævlig mye i et mmorpg.

 

Redigerte bort alt nå, ble så usikker.

Lenke til kommentar

Folk kan ikke være sinna på Funcom fordi de selv ikke har lest det funcom hare skrevet. :p

De fleste som faktisk leste alt, og visste at det var limited, har fått fikset seg Early Access. :)

 

Dette er ikke nødvendig av deg å poste.

 

Vi kan være sinte på Funcom. Det kan ikke forventes at vi skal lese på preorder siden deres når vi har preorderpapirene i hånda. Det kan heller ikke forventes at du som kunde leser forumet til spillet til enhver tid.

 

Jeg har kjøpt et produkt, jeg får det ikke, jeg klager.

 

Regner med at funcom kommer tilbake med mer info iløpet av dagen.

Lenke til kommentar
vel, folk kan fortsatt bestille forhåndsbestilling fra nettbutikker... de reklamerer for det fortsatt, derfor har jo kunden også krav på det ;)

 

Elkjøp har fortsatt collectors edition igjen: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...a4AAAEO7cks9Q5D

 

Fint lite en butikk kan gjøre når leverandøren setter en stopper for det..

Endret av solstice1337
Lenke til kommentar

Folk kan ikke være sinna på Funcom fordi de selv ikke har lest det funcom hare skrevet. :p

De fleste som faktisk leste alt, og visste at det var limited, har fått fikset seg Early Access. :)

 

Dette er ikke nødvendig av deg å poste.

 

Vi kan være sinte på Funcom. Det kan ikke forventes at vi skal lese på preorder siden deres når vi har preorderpapirene i hånda. Det kan heller ikke forventes at du som kunde leser forumet til spillet til enhver tid.

 

Jeg har kjøpt et produkt, jeg får det ikke, jeg klager.

 

Regner med at funcom kommer tilbake med mer info iløpet av dagen.

Det står info både på pre-order-sidene dems, på communitysidene dems, på forumet dems. Funcom har gjort akkurat de som kreves av de, og intet mindre.

Det at forhandlere formidler feil beskjeder, er ikke Funcom sin feil.

 

http://community.ageofconan.com/wsp/conan/...p;table=CONTENT

Registration for customers with pre-order keys has now opened on http://register.ageofconan.com. Registering with a valid pre-order key (such as the Rhino or Mammoth key) is the unique way to be eligible to purchase Early Access for 5€/5$. This fee includes 10 days of game-time as well as the digital download of the client. Hurry though, because the Early Access is only available while supply lasts!

 

http://www.ageofconan.com/order_UK.html

Your pre-order key will make you eligible to purchase entry to Hyboria a few days before launch, with the optional Early Access download. Please check your account page at register.ageofconan.com for details.**

 

** Early Access is available while supply lasts

 

Som jeg sa.. Funcom har ikke noe ansvar over dårlige beskjeder fra forhandlere. Det ville krevet masse ressurser for å sjekke hver enkelt forhandler som selger spillet, noe ingen spillutgivere har ressurser til.

Klag gjerne til forhandlere, men Funcom har gjort sin del :)

Lenke til kommentar

Men funcom MÅ oppdatere forhandlerne med nødvendig informasjon. Når jeg kjøper et produkt gjennom en forhandler, og får et brev i posten med informasjon jeg trenger, skal jeg ikke måtte sjekke noen ting utenom det. Dumt men sant. Det brevet jeg har tilsier at jeg kan registere meg om to dager, og fortsatt få early access.

 

Forhandlerne er jo også skyldige, men det er Funcom som må ta ansvar nå.

De fleste har jo betalt et produkt som gir deg 3days headstart. Og siden de er "sold out" av et digitalt medium, har det nå blitt kaos på samtlige forhandlersider og forum.

Lenke til kommentar
Edit igjen: Funcom har klart det igjen! Folk er så sinte at de rett og slett gir opp hele AoC og venter til Warhammer Online.

 

jaja. Mindre whining ingame, eh? :)

 

Jaja, nå edita du bort det jeg skulle svare på, men here it goes, hehe.

 

Den 3 dager før er akkurat det samme som early access.

Det er bare at funcom bestemte seg for å utvide den nylig. Det forandrer ikke at på min ordre står det at jeg FÅR delta 3 dager før, det får jeg ikke.

 

Det som slår meg som morsomt er at 90% av de som kommer med motargumenter er folk som har komt seg inn i early access, noe som gjør at kommentarene deres bare er latterlige siden de hadde vært like irriterte om det var de som ikke fikk spot.

 

Og 6 dager med levling er jævlig mye i et mmorpg.

 

 

Jeg tror faenimeg folk er helt gærne , hele denne tråden er full av folk som griner og låter bare fordi dem ikke får spillt den 17. og må vente til den 20. Hva så om folk må vente til den offisielle dagen den 23 ?

 

Dere har ventet i 5 år, for FAENIMEG skjerpe dere litt og slappe av . Dere klarer 3-6 dager det er jeg helt sikker på .DE siste postene her har gjort meg en smule irritert,,,,

Lenke til kommentar
Du har ikke betalt for 3 days headpass. Dette er noe du måtte betale 5 euro ekstra for, utenom. Tullpreik å komme her å si at du har betalt for det, for da skal jeg ha 5 euro tilbake.

 

Fra gamezone.no:

 

Age of Conan Collector's Edition (War Mammoth)

kr. 469,00

 

Forhåndsbestill:

Ved forhåndsbestilling av Age of Conan Collector's Edition får du følgende:

3 dagers forsprang: Du vil få tilsendt en pre-order kode, som 6 dager før release gir deg tilgang til å laste ned spillet (NB! Dette koster 5 euro, men blir gjort om til spilletid). 20 mai, 3 dager før alle andre kan du så starte eventyret. Selve spillet får du til release.

 

Jeg har betalt for et produkt som sier jeg får 3 dagers forsprang i et spill har jeg ikke?

Lenke til kommentar
Edit igjen: Funcom har klart det igjen! Folk er så sinte at de rett og slett gir opp hele AoC og venter til Warhammer Online.

 

jaja. Mindre whining ingame, eh? :)

 

Jaja, nå edita du bort det jeg skulle svare på, men here it goes, hehe.

 

Den 3 dager før er akkurat det samme som early access.

Det er bare at funcom bestemte seg for å utvide den nylig. Det forandrer ikke at på min ordre står det at jeg FÅR delta 3 dager før, det får jeg ikke.

 

 

 

Jeg tror faenimeg folk er helt gærne , hele denne tråden er full av folk som griner og låter bare fordi dem ikke får spillt den 17. og må vente til den 20. Hva så om folk må vente til den offisielle dagen den 23 ?

 

Dere har ventet i 5 år, for FAENIMEG skjerpe dere litt og slappe av . Dere klarer 3-6 dager det er jeg helt sikker på .DE siste postene her har gjort meg en smule irritert,,,,

 

Lær deg faen med å lese før du begynner å slenge dritt of folk!

 

Det er snakk om 6 dager, for folk som spiller aktivt mmorpg's og vil ha lik utgangspunkt som andre er 6 dager masse i et mmorpg spill, vi får IKKE begynne å spille den 20.(!!!! hvor mange ganger må dette bli forklart?) 3 days og 6 days er den samme "promotion'en" som vi ble tilbydt når vi kjøpte pre order (og de fleste leverandører skrev ikke en dritt om at det var limited utenom at vi måtte pre order'e for å få begynne da) for en uke siden ca så utvidet blizzard denne 3 day head starten til 6 days. De som ikke får registrere seg nå til early access må vente til retail kommer. Og i realiteten går det nok noen ekstra dager før vi får cd'ene fra forhandlerene +det er sikkert massiv pågang ved retail day og noen dager fremover som med alle mmorpg's, så jeg vet rett og slett ikke om jeg gidder å spille at all nå.

 

Kanskje vi whiner, men bare fordi du mest sannsynlig har fått early access allerede trenger du ikke slenge dritt om oss som ikke fikk det selv om vi ble fortalt at vi skulle få det ved å preorder spillet.

 

Dear Play Customer,

 

Thank you for pre-ordering Age of Conan: Hyborian Adventure from Play.com

 

Your pre-order bonus code is below. This alpha-numerical code will allow you to participate in the 3 day early access (subject to additional fee and client download) and also download the exclusive in-game Rhino.

 

Bare sånn for å understreke at vi HAR BETALT for å få early access også ifølge de vi handler med, dette er ikke funcom's feil kanskje, annet enn dårlig kommunikasjon med forhandlere, men det gir oss fortsatt full rett til å være irriterte.

 

Det som slår meg som morsomt er at 90% av de som kommer med motargumenter er folk som har komt seg inn i early access, noe som gjør at kommentarene deres bare er latterlige siden de hadde vært like irriterte om det var de som ikke fikk spot.

 

Og 6 dager med levling er jævlig mye i et mmorpg.

Endret av SkyFish
Lenke til kommentar
Ja det koster 5 euro ekstra, det visste vi, men det står at vi er "eligible to enter" 3 dager før, og det er vi ikke, altså har vi ikke fått det vi har betalt for.

 

Går ikke ann å fornekte det på noen måte.

 

Det stemmer, men man kan ikke klandre Funcom for det, man må klandre forhandleren som ikke vet hva han selger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...