Gå til innhold

Skamklipt, få håret til å vokse ut fortest mulig


Anbefalte innlegg

Jeg ble skamklipt hos frisøren idag. Jeg hadde nesten PERFEKT hårsveis og fikk mange laaaange blikk fra deilige jenter!!!

 

Men så ble jeg LURT av foreldrene mine til å gå og klippe meg. Siden jeg er student og veldig fattig for øyeblikket valgte jeg en av de billigste frisørene i dypeste Grønland (Oslo). Og whoops. Her ser jeg ut som en 10-åring.

 

Har altfor kort hår nå. Det er sykt. Jeg vil ikke ut av huset mitt,

 

hvordan kan jeg få håret mitt til å vokse ut fortest mulig? noen spesielle grønnsaker eller frukt å spise?

 

 

 

*ps: Alle 'norske' salonger kan gå og henge seg. Jeg betaler aldri 380 kroner for å fjerne bittelitt hår på hodet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare spis sunt og få i deg forskjellige vitaminer fra forskjellige frukt. Og hvor fort håret vokser er genetisk. Forøvrig sist gang jeg klippet meg var det en senior frisør til 800 kr i timen, jeg ble fornøyd. Det kan lønne seg å vurdere hvor vanskelig sveisen du ønsker å ha er å få til. Er det en lett oppgave, kan en billig frisør fikse jobben. Er det mer krevende, kan det være lurt å finne en proffere frisør.

 

Men du burde heller satset på caps eller andre hodeplagg som passer, du kan spise så mye du kan, men håret vokser bare mikrometer om gangen.

Endret av morningstar665
Lenke til kommentar
Forøvrig sist gang jeg klippet meg var det en senior frisør til 800 kr i timen, jeg ble fornøyd.

 

Var har det egentlig med saken å gjøre?

 

Men er mange "vidunderkurer" der ute, blandt annet på tvshop sikkert, men har overhode ikke trua på at dette faktisk vil hjelpe deg. Så det beste er nok å ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
Forøvrig sist gang jeg klippet meg var det en senior frisør til 800 kr i timen, jeg ble fornøyd.

 

Var har det egentlig med saken å gjøre?

 

 

Det var en respons til uttalelsen "*ps: Alle 'norske' salonger kan gå og henge seg. Jeg betaler aldri 380 kroner for å fjerne bittelitt hår på hodet." og det at han klager over å bli skamklipt av en billig frisør.

Lenke til kommentar
Virker som om skinhead attitude'n faktisk følger med når man blir skamklipt ;)

Dette var dagens :!: . Humøret har vel helt tydeligvis fått seg en trøkk ja.

 

Men til trådstarter: Det er nok ikke så mye å gjøre med. Lue/caps er nok den beste løsningen i første omgang. Eventuelt ta av alt da - det er jo mye tøffere, men du må jo gå en lang vei hvis du skal tilbake til normallangt hår igjen etter å ha tatt bort alt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...