Gå til innhold

Skjermbilder av Bibble 5 som skal lanseres senere i år - svært lovende!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hum,

 

det såg interessant ut. Kanskje jeg skal vurdere å prøve det en gang i fremtiden. Må jo oppgradere til LR v2 når det kommer, prisen blir nokså lik på å oppgradere LR som å kjøpe en lisens på Bibble Pro.

 

Videre er ikke brukergrensesnittet så forskjellig, så det burde absolutt være mulig å konvertere uten de alt for store problemene.

 

Dette med layers er jo ofte det som mangler for at man skal kunne gjøre 'alt' i den... Så når det er på plass er det kanskje ikke behov for annen programvare utenom...

 

Du får holde oss informert.

 

Mvh,

Beej80

Lenke til kommentar

Layers er en av de tingene jeg har ventet på, og det er ikke noen stor overraskelse at det dukker opp, men det jeg mest av alt ønsker meg er ganske enkelt en "undo-buffer".

 

Det er alltid litt skummelt i Bibble, når man begynner å mekke på kurver som funker ganske bra, men ikke helt. Plutselig så fucker man det opp, og da er det å rykke tilbake til start.

 

...og så ber jeg en stille bønn om at min over 6 år gamle XP2700+ klarer å kverne råfilene fra D300 uten at jeg blir gammel mens jeg venter på batchen...

Lenke til kommentar
Et argument for Bibble er at det virker på Linux - begynner å bli lei Windows f***ings Vista.

 

Men hvorfor må alle foto-applikasjonene se ut som Adobe LR (eller er det Aperture som er "originalen" ?)

 

Tom

Aperture var vel av de aler første med fokus på workflow. Kast Vista og kjør Mac!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...