Gå til innhold

Noen som har bestillt Zune 80 fra USA?


Anbefalte innlegg

Som tittelen sier; er det noen her som har bestilt en zune 80 fra usa, og som har erfaring om det?

 

Jeg vil gjerne ha en ny multimedia-spiller før sommeren kommer, og vil bestille så fort som mulig. Men er veldig usikker på om jeg tørr å bestille fra amerikanske nettsider som amazon o.l, siden jeg ikke vet hvor mye frakt og toll vil bli på=/

 

Noen som kan fortelle hvor mye en zune for 250$ (1250 kroner) sånn ca vil komme på inkludert frakt,toll osv?

 

takk på forhånd!

Endret av Libom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Amazon sender ikke elektronikk til Norge.

 

For å finne totalsum ganger du kjøpesummen inkludert frakt med 1,25. Dette for å legge til 25 % moms. I tillegg kommer det lite gebyr,som jeg ikke husker i farten. Tror det ligger på 80-100 kr.

 

Er du sikker på de ikke sender elektronikk? Hvorfor har det seg slik? :dontgetit:

 

@ Mr 170: Kan du muligens fortelle fremgangsmåten din da du bestillte derfra?

Lenke til kommentar

takker mye for hjelpen du har tatt deg tid til! skal kjøpe meg en zune så fort jeg får ordnet en konto på jetcarrier.com =D *gleder meg som et barn*

1270NOK for Zune + 500NOK for frakt&mva., er jo ikke dyrt i det hele tatt!

 

men aller siste spørsmål; koster det mye for en bli medlem i jetcarrier.com, og er det noe annet jeg burde være ops for?

Lenke til kommentar
takker mye for hjelpen du har tatt deg tid til! skal kjøpe meg en zune så fort jeg får ordnet en konto på jetcarrier.com =D *gleder meg som et barn*

1270NOK for Zune + 500NOK for frakt&mva., er jo ikke dyrt i det hele tatt!

 

men aller siste spørsmål; koster det mye for en bli medlem i jetcarrier.com, og er det noe annet jeg burde være ops for?

 

Hvorfor det?

 

1270 + 500 = 1770 som er nesten 1800 kroner.

 

Hos it24.no: 1850 kroner med frakt da er du på en 1900 totalt.

 

Det er meningsløst å bestille fra USA gjennom jetcarrier da :)

 

Har du noen spørsmål om spilleren om hvordan den fungerer osv, så er det bare til å sende en PM.

Lenke til kommentar

jeg forstår hva du prøver å komme fram til, og jeg er fullt enig med deg=) OG hadde nok bestillt den fra it24.no OM de hadde hatt den på lager. Skjønner ikke hvorfor prisguiden viser at de har Zune, men når man da går videre til selve siden,så står det at de ikke har den=/ Sjekker it24.no daglig for å se om de har fått inn den, men virker som om "innkjøps"-symbolet har stått sånn ganske lenge=P

 

Du kan sjekke selv, om jeg ikke helt misforstår:

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/5...131&count=1

 

Men har i hvertfall tenkt å bestille den i løpet av denne uka tenker jeg=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...