erikman Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 hei jeg har nettop kjøpt meg "sony vegas movie studio platinum edition". jeg driver å lager en god del ski film og der er det viktig med slow/fast motion. jeg fant ut hvordan jeg fikk dette på demoen men finner det ikke på det fulle programmet. tror demoen var av proff versjonen og ikke av den jeg har, men har hørt dette skal være mulig.
Torbjørn T. Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Ser ut som det skal vere same måtar som i Vegas Pro. T.d. hald inne ctrl og dra enden på klippet. http://www.custcenter.com/cgi-bin/sonypict...amp;p_topview=1
erikman Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Skrevet 12. mai 2008 det funket det, men bare til en viss grad kan ikke kjøre klippet så raskt som jeg vil
Torbjørn T. Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Nei, som det står på sida eg linka til er det maks 400%. Ingen aning om det fungerer, men du kan prøve å kombinerer metode 1 og 3 på den sida. Om det ikkje fungerer er vil eg tru at du må eksportere akkurat det klippet ei ny fil, importere att, og auke farta på det igjen.
erikman Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Skrevet 13. mai 2008 skjøte ikke hva jeg skal gjøre på metode 3
Torbjørn T. Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Gløym det, eg hadde ikkje lagt merke til det som stod i feit skrift - den funksjonen er kun tilgjengeleg i Pro-versjonen. So då må du nok eksportere/rendre ut ei ny fil, importere den, og auke farta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå