Gå til innhold

Dell sine websider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det er ok å spørre her, siden Dell ikke tar i mot emails, men bare telefon i arbeidstiden...

Prøver febrilsk å velge/sette sammen en Dell-maskin med div. komponenter, f.eks. Intel Q9450 og Nvidia grafikkort, men klarer ikke å få til dette.

Er det fordi det ikke er mulig, eller er det jeg som ikke helt har gjennomskuet systemet deres?

Må dessverre kjøpe Dell pga. arbeidsgiverens idiotiske hjemme-PC-policy...

P.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håper det er ok å spørre her, siden Dell ikke tar i mot emails, men bare telefon i arbeidstiden...

Prøver febrilsk å velge/sette sammen en Dell-maskin med div. komponenter, f.eks. Intel Q9450 og Nvidia grafikkort, men klarer ikke å få til dette.

Er det fordi det ikke er mulig, eller er det jeg som ikke helt har gjennomskuet systemet deres?

Må dessverre kjøpe Dell pga. arbeidsgiverens idiotiske hjemme-PC-policy...

P.

Det er kun de valga som er i konfiguratoren til Dell som kan velges ja, synd men sant, men det du bør gjøre er å velge minst mulig av alt, da Dell overpriser en del spesiellt på minne som er så billig for tiden uansett.

Du sier ikke hvilken pc du prøver å sette sammen, så det er ikke så lett å hjelpe noe mer uten at vi vet hvilken det gjelder.

Skrevet
Det er kun de valga som er i konfiguratoren til Dell som kan velges ja, synd men sant, men det du bør gjøre er å velge minst mulig av alt, da Dell overpriser en del spesiellt på minne som er så billig for tiden uansett.

Du sier ikke hvilken pc du prøver å sette sammen, så det er ikke så lett å hjelpe noe mer uten at vi vet hvilken det gjelder.

Det var med vilje, forsøkte nemlig *alle* muligheter... Ville bare ha Q9450 (eller annen quad 45 nm) og NVIDIA-grafikk, bortsett fra det mest mulig stuff for 10 tusen kroner. Men, dessverre: Dell har ingen slike kombinasjoner på de norske sidene, som jeg kan se.

Et eksempel kunne vært XPS 420, på de internasjonale sidene går det an å sette opp akkurat det jeg ønsker, men ikke på de norske. Litt rart, for å si det mildt, siden Dell er amerikansk og bygger ting i Irland, med deler fra østen og USA...

Skrevet

Du finner XPS under "Små og mellomstore bedrifter", og det burde jo ikke by på problem når den skal brukes som hjemme-pc i bedriften.

HER finner du pc-er til rundt 10 000 kroner. :yes:

Selvfølgelig kunne du klart å sette sammen en bedre pc til samme pris selv, men det er mange firmaer som gjør som ditt, kjøper via Dell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...