Gå til innhold

Nedlasting av WoW stopper halvvegs på disk 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Reformaterte PC-en min i går og må installere WoW på nytt:/(Har en full s3 warr:)

Som sagt stopper nedlastingen på disc 2 av en eller annen grunn, WHY ME??:(

Sikkert ikke noe problem å fikse visst en har peiling, men er blitt ganske blank etter all spillingen min. Vertfall, her er erroren jeg får opp!

"Sorry, the installation failed."

X The file "G:\Installer Tome 2.mpq" could not be opened, because an error 102 occurred. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (OpenArchive::Execute)

Ber på mine knær om hjelp!:p Hadde tenkt å raide i kveld:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjort! men lol så invikla det er der^^ Derfor legger jeg inn her, i håp om at noen har erfaring med problemet

Skrevet (endret)

Lag en ny mappe hvor som helst og kall den for et eller annet (eks. WoWCDs). Lag deretter en mappe for hver CD. Sett inn en og en CD, høyreklikk -> Åpne og kopier alt over i mappen du har laget til hver CD. Deretter går du til mappen for CD1 og kjører "install.exe" eller "autorun.exe" eller noe lignende (usikker på hva den heter).

Edit: Dersom det ikke går kan du følge DNA sitt råd om å bare laste ned spillet.

Edit: Nei, det heter ikke safe mode, dumme meg. Men det er verdt et forsøk likevel. For safe mode må du reboote og mens du booter (etter at BIOS tingen er ferdig) trykke F8 til det kommer en meny der du kan velge safe mode.

Endret av Inxs
Skrevet
Hei.

Reformaterte PC-en min i går og må installere WoW på nytt:/(Har en full s3 warr:)

Som sagt stopper nedlastingen på disc 2 av en eller annen grunn, WHY ME??:(

Sikkert ikke noe problem å fikse visst en har peiling, men er blitt ganske blank etter all spillingen min. Vertfall, her er erroren jeg får opp!

"Sorry, the installation failed."

X The file "G:\Installer Tome 2.mpq" could not be opened, because an error 102 occurred. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (OpenArchive::Execute)

Ber på mine knær om hjelp!:p Hadde tenkt å raide i kveld:(

Tror spillet stopper på CD 2 hvis duhar en full S3 Warr.

Skrevet (endret)

Ok, noe sont som stod på nettet også, men på engelsk!

Men hva skal jeg høgreklikke på? Helt konkret!

Det jeg gjør nå er å browse den i cd1 mapen, vet ikke om det er rett jeg?

Endret av boyom
Skrevet

Inne på "Min Datamaskin" høyreklikker du på CD/DVD-stasjonen som inneholder CDen. Da får du se innholdet på CDen og kopierer det over i en ny mappe. Etter hva jeg skjønner er du på rett plass nå.

Skrevet
Ok, noe sont som stod på nettet også, men på engelsk!

Men hva skal jeg høgreklikke på? Helt konkret!

Det jeg gjør nå er å browse den i cd1 mapen, vet ikke om det er rett jeg?

Du burde da kunne engelsk når du skal spille WoW da :ph34r:

Skrevet

Skjedde samme til meg når jeg nettop hadde kjøpt TBC og skulle installere det.

Jeg prøvde å laste ned TBC installern fra wow sidene og det funka.

www.wow-europe.com --> account management --> Burning Crusade client download.

;)

Skrevet (endret)

Funker sikkert fint det, men må få lasta ned pre tbc først^^,

Er så tragisk... prøvte rådet men vil bare ikke, latterlig! Kan godt laste ned World of Warcraft! Men må finne en link til det da... tror de helst er litt av de skjeldne: )

Endret av boyom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...