Gå til innhold

Linux Mint 5.0 beta er nå ute.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lasta ned og sitter i Mint live-CD nå, liker det jeg ser! Alternative Carbon theme ser utrolig bra og ut også. Ser ikke ut til at det er noe jeg savner fra forrige distro heller ... alt av codecs, dvdavspilling, flash, osv er der fortsatt forhåndsinstallert :)

 

Hørt noe om når final release kommer?

Lenke til kommentar
Hvis jeg laster ned betaen, må jeg da laste ned den endelige versjonen også når den kommer?

Eller kommer det bare vanlige oppdateringer som man laster ned da?

 

Mvh

 

Du vil hele tiden få oppdateringene etter hvert som de kommer. Til slutt sitter du igjen med den endelige versjonen. :)

 

Det er i hvertfall slik jeg har forstått det.

Lenke til kommentar
Lasta ned og sitter i Mint live-CD nå, liker det jeg ser! Alternative Carbon theme ser utrolig bra og ut også. Ser ikke ut til at det er noe jeg savner fra forrige distro heller ... alt av codecs, dvdavspilling, flash, osv er der fortsatt forhåndsinstallert :)

 

Hørt noe om når final release kommer?

 

De regner med i slutten av måneden, men har ingen fastsatt dato. Dette avhenger litt av hvor mange som tester og rapporterer bugs.

 

Det kommer og en 64bit utgave om ca. en uke om jeg har forstått utgiveren. Noe som er meget gledelig for de av oss som foretrekker dette.

Kjører selv Mint 5.0 i virtualbox akkurat nå, og den ser meget bra ut.

 

atlef.

Endret av atlef
Lenke til kommentar

qweac:

 

Installerte nettopp Mint 5 Beta på mediamaskinen min, fantastisk at DVD-støtte er der "out of the box". Det gjør det mye enklere. I Ubuntu er det mange forskjellige codecs og playere å velge mellom, og noen av de funker ikke med alle DVD-er.

 

Når den er ferdig med beta så er det godt mulig at jeg legger den inn på hovedmaskinen min i tillegg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...