Gå til innhold

Konkurranse i etterbehandling av foto


Anbefalte innlegg

Da prøver jeg og dra igang en uhøytidelig konkurranse i dette. Vi bruker en raw-fil som utgangspunkt. Har tatt et foto fra min egen samling (håper dere synes det er ok) siden jeg startet dette. Har videre tenkt at vinneren av denne runden kan arrangerer neste runde hvis det er interesse for det. Det er lov til og redigere innenfor det man anser som normal etterbehandling. Utsnitt, lys, farge, kontrast, konvertering til s/h osv.

 

- Bidrag sendes på pm til meg eller [email protected].

- Konkurransen avsluttes fredag 16.mai 21:00

- Avstemming går frem til torsdag 22.mai 21:00

- Maks bildestørrelse 500kb og lengste side maks 1280 piksler

- 1 bidrag per person

 

Her er link til bildet i cr2-format (canon): http://www.box.net/shared/7u5pf9og0g

og i dng-format: http://www.box.net/shared/4cktc89wk0

 

Kom gjerne med innspill hvis det er noe som burde forbedres eller noe jeg har glemt.

Håper dere tar utfordringen og lykke til!

Endret av Gertab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal deltakere sende bilde til deg på PM da med tittel på bilde som i de vanlige konkurransene, og så blir det lagt til en poll på slutten ?

 

Edit: Tittel på bildet blir litt drøyt i og med at det er samme bildet vi redigerer her :p

Endret av DHM
Lenke til kommentar
Skal deltakere sende bilde til deg på PM da med tittel på bilde som i de vanlige konkurransene, og så blir det lagt til en poll på slutten ?

 

Det var det jeg tenkte ja. Vet ikke helt hvordan det fungerer med poll og slike ting, men det skal jeg klare og finne ut av. Må vel si fra til en moderator etter det jeg har skjønt....

 

Synes det var noe kjent med plassen. Kaldnes?

Stemmer det ja :) Er i tønsberg for de som ikke er så kjent :)

Endret av Gertab
Lenke til kommentar
Tror du må oppdatere førsteposten og presisere at folk må sende i PM til deg, som du kan se.

Endret første posten nå og gjort det litt tydeligere, tar med bidraget selvom det er postet her. Bra respons folkens, kommet 3 bidrag til nå :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Da har jeg sendt et kjapt bidrag til konkurransen. =)

 

Men når jeg kom hjem og fikk sett det på en skikkelig skjerm, angrer jeg på at jeg leverte såpass tidlig... =/

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...