Gå til innhold

Pulsklokke uten overflødige funksjoner


Anbefalte innlegg

Tittel sier det meste. Er ute etter en pulsklokke som ikke har masse overflødige funksjoner som pc-overføring o.l.

Trenger en klokke som måler pulsen, så nøyaktig som mulig. Det er i utgangspunktet alt jeg trenger. Fint om den er vanntett og ikke koster all verden. Andre grunnleggende ting som en slik klokke burde ha? Jeg har ikke peiling på slikt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Polar FS1 og FS2 er ganske grunnleggende modeller, som gir deg akkurat det du trenger

Prisen er ikke noe å snakke om heller, ca 500-700 kr.

 

Viktige funksjoner

-Gjennomsnittspuls

-Treningssoner

-Makspuls (denne er mest for gøy)

 

Mvh

Skal se på den :)

 

Hva tror dere om å bestille pulsklokker fra eBay? Er mye å spare på det, men er de ekte osv?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Overbeviste meg selv om at jeg trengte noen ekstra funksjoner :hmm:

Så bestilte meg Polar rs200sd :thumbup:

 

Takk for hjelpen folkens :)

 

Den er sikkert fin den. Lykke til! Men for andre som leser denne tråden vil jeg gjøre oppmerksom på at Apotek 1 selger en helt kurant pulsklokke (LHL-klokka) til 200,-. Denne har selvfølgelig lite fancy funksjoner, men den gjør det viktigste pluss litt til, dvs puls nå, makspuls, gjennomsnittspuls, den har 2 treningssoner, stoppeklokke, vanlig klokke og et enkelt sammendrag av treningsøkta.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Polar har pulsklokker til nesten alt. http://www.pulsklokke.no/

Har selv en Polar S725X som jeg er veldig fornøyd med som alltid bruker når jeg skal trene sykkel, ski, løping eller noe annet.

Jeg anbefaler den på det høyeste vis du vil ha noe av det beste men det er mange funksjoner du egentlig ikke trenger der xD

 

Gå inn på hjemmesiden og finn den som passer best for deg :thumbup:

http://www.pulsklokke.no/

Endret av Gjorken
Lenke til kommentar

Har sett litt på Polar sine klokker nå, og tror AXN300 eller AXN500 passer meg best. Jeg løper, går på langrennski/rulleski og sykler, så denne skulle vel passe bra? Men hvordan er den tilpasset med tanke på når du går på ski? Og hvordan fungerer dataoverføring? Med tanke på at man sparer rundt 1000,- ved å droppe kompass og dataoverføring, så frister det litt ;)

 

EDIT: Så også på RS400, mulig den er et bedre alternativ?

Endret av vestlia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...