lobfredd Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Jeg har hørt at det er lett! jeg har et prog jeg har mistet sourcen til så lurer på hvordan?
southparkman Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Jeg er ingen ekspert innen dette, men jeg tror ikke noe slikt program finnes. Har aldri hørt om det og etter det jeg vet skal det ikke være mulig å få tilbake koden etter at du har kompilert.
lobfredd Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Skrevet 11. mai 2008 (endret) Jeg er ingen ekspert innen dette, men jeg tror ikke noe slikt program finnes. Har aldri hørt om det og etter det jeg vet skal det ikke være mulig å få tilbake koden etter at du har kompilert. Vet om en fyr som vet og sier det er det letteste, men han gidder ikke si det! pga ulovelig sier han! Endret 11. mai 2008 av lobfredd
Degeim Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Det er ikke ulovlig hvis det virkelig er ditt program. Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror ikke det er lett med slike programmer. Det er noe annet med .Net-programmer som er lagret som MSIL, men det gjelder ikke VB6-programmer. Tror ikke du får det til.
GeirGrusom Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 VB6 programmer blir kompilert til native code. Jeg har aldri hørt om et program som gjør om et VB6 program tilbake til kode, men jeg mener å huske at det fantes et program som henter tilbake forms og slikt. Det finnes et program som skal kunne dekompilere til C++ funker neppe på vb6 programmer (funker ikke så bra på c++ en gang) det heter Boomerang
Merko Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Stemmer det.. Man kan ikke decompilere .exe til .vb. Eneste du kan få igjen er former, og navn på text\labels osv. Om du forsatt tror han, lag noe jalla greier i VB så send til han og spørr om han kan decompilere det
ze5400 Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 (endret) Om det som skal oppnås kun er småendringer (virkelig små) i programmets funksjoner som skal oppnås, er det verdt å ta en titt på reverse engineering. Endret 17. mai 2008 av ze5400
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå