Annie_P Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Er det noen som kan lage program for mobiler? Er det vanskelig å lage program for Sony Ericsson K800i?
GeirGrusom Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 http://developer.sonyericsson.com/site/glo...home/p_home.jsp Programmer for den telefonen skrives i Java Micro Edition (Java ME) Har selv bare vært såvidt borti programmering for mobiler, men det er egentlig ganske uinteressant for meg ihvertfall.
Giddion Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Er det noen som kan lage program for mobiler? Er det vanskelig å lage program for Sony Ericsson K800i? Jeg har laga enkle!! programmer for K810i, det tok tid å sette seg inn i hvordan man skulle overføre programmer og sette opp debuggeren, men når det var satt opp så gikk det veldig greit, det er også mange eksempler å finne i SDKen. Erfaringer du har med programmering har stor betydning for hvor vanskelig det vil være.
siDDis Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Netbeans har eit fantastisk grensesnitt for utvikling til mobiler med Java Micro Edition, anbefaler å prøve deg fram der. Er mange kule samples som ein kan stjele litt inspirasjon ifrå.
DeadManWalking Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 De som har prøvd dette, i hvilken mappe skal programmet i på telefonens-minne for at den skal liste den opp i mappa "programmer"?
Giddion Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 (endret) De som har prøvd dette, i hvilken mappe skal programmet i på telefonens-minne for at den skal liste den opp i mappa "programmer"? Jeg vet ikke hvilke mappe, men jeg brukte et eget program for å overføre programmer (jeg husker bare ikke hva det het.... skjekker det opp). edit : fant det nå ja Device Explorer brukte jeg til å overføre programmer. Når man debugger skjer det automatisk så da trenger du ikke å rote med slike ting. Endret 18. mai 2008 av Giddion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå