Gå til innhold

Kan du lage program for mobiler? SonyERicsson K800i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som kan lage program for mobiler? Er det vanskelig å lage program for Sony Ericsson K800i?

Jeg har laga enkle!! programmer for K810i, det tok tid å sette seg inn i hvordan man skulle overføre programmer og sette opp debuggeren, men når det var satt opp så gikk det veldig greit, det er også mange eksempler å finne i SDKen.

Erfaringer du har med programmering har stor betydning for hvor vanskelig det vil være.

Skrevet

Netbeans har eit fantastisk grensesnitt for utvikling til mobiler med Java Micro Edition, anbefaler å prøve deg fram der. Er mange kule samples som ein kan stjele litt inspirasjon ifrå.

Skrevet (endret)
De som har prøvd dette, i hvilken mappe skal programmet i på telefonens-minne for at den skal liste den opp i mappa "programmer"?

Jeg vet ikke hvilke mappe, men jeg brukte et eget program for å overføre programmer (jeg husker bare ikke hva det het.... skjekker det opp).

edit : fant det nå ja Device Explorer brukte jeg til å overføre programmer. Når man debugger skjer det automatisk så da trenger du ikke å rote med slike ting.

Endret av Giddion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...