Gavekort Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 (endret) Hei! Jeg har en gammel shuttlepc fra 2003 engang, så ville jeg sette opp denne pcen da.. Men så funker ikke usbportene som gjør at jeg ikke for kobla til noen mus! :O Når jeg kobler i musa så lyser "laseren" i 0,5 sekunder.. Jeg har testa musa på denne pcen og den funker helt fint! Har prøvd en ps/2 mus også, men den lyste men ville ikke bevege seg! Hjelp? Edit: Har (ikke hadde) (Jeg er trøtt så skrivefeil vil forekomme...) Endret 10. mai 2008 av Bob_mafia
okasin Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Om du høyre klikker på min datamaskin, og velger egenskaper... Så får du opp noen faner.. den ene heter maskinvare.. klikk på denne, og velg videre enhetsbehandling.. Du vil da få opp en liste over alt "utstyr" på maskinen din.. ingen av dem skal være merket "gult" varsel trekant eller lignende.. Se etter Universal serial busskontroller.. USB Her skal det ikke være noe gult.. er det det, så mangler du drivere.. skaff dem !
Gavekort Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Skrevet 11. mai 2008 Ok, det er litt vanskelig å komme inn der for jeg har ingen mus! Usb-drivere er innstallerte fra før! Men skal prøve med kun tastatur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå