Gå til innhold

GTA IV For langt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legg informasjonen i spoiler før du fortset å poste.

 

Sjølv hadde eg ikkje klaga om storyen hadde vore lengre, for det er utruleg artig spel!

Og så må du hugsa at storyen berre går til ca 60% (kanskje mindre også, avhengig av kor mange sidemissions og slikt du tek under storyen) Dei resterande prosentene er sidemissions m.m.

Lenke til kommentar

Føler det så visst ikke er for kort. Snarere tvert i mot. GTA SA hadde vel en lengre story enn dette (personlig syns jeg den også var kulere). Men herregud så bra dette spillet er. Nå er jeg snart igjennom alt i singelplayer og skal nyte multiplayer leenge. =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg syns ikke det er for langt. Har vel kommet til ca 20-30%. Det jeg savner i forhold til forgjengeren er: større kart, med mer varierte omgivelser, syns at historien var litt mer fengende. Måtte spille litt til for å få med meg neste del av historien. Har som sagt ikke kommet lenger enn 20-30% så det er godt mulig jeg vil syns den er mer fengende lenger uti spillet.

Lenke til kommentar

Nå har jeg sett alt, når du spør om GTA IV er for langt, skal man anta at du egentlig sier at spillet burde ha vært kortere? Are you insane? Dette er ett av årets beste spill og historien her er såpass godt gjennomført og holder koken såpass godt at jeg skulle ønske det var lenger, mye lenger.

Lenke til kommentar
Nå har jeg sett alt, når du spør om GTA IV er for langt, skal man anta at du egentlig sier at spillet burde ha vært kortere? Are you insane? Dette er ett av årets beste spill og historien her er såpass godt gjennomført og holder koken såpass godt at jeg skulle ønske det var lenger, mye lenger.

Second that.

Lenke til kommentar

...og det gjør det! Det som er så bra med GTA er at når du går litt lei av storyen, så hopper du bare in i Multiplayer i et par timer, så sier det scwong (!), og så er du på storyen igjen.

Jeg har kommet 30%, og det kjennes ut som at jeg har spilt i en time, så tiden går fort når man har det gøy! Så underholdende som GTA er, kan det vare i en hel evighet for meg :new_woot:

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Jeg er delvis enig med trådstarter. Spillet er helt fantastisk, og etter min mening det beste spillet på veldig lang tid. Likevell føler jeg at spillet gjentar seg selv mer og mer. Begynnte å tenke på dette da jeg åpnet den siste bydelen. Her ventet jeg meg de ultimate oppdragene, men ble igrunn møtt med det samme som jeg gjorde 20% ut i spillet. Tror rent historiemessig spillet ville hatt godt av å samle hovedoppdragene mer, og lage et tydligere skille på hva som er side missions og hoved story.

Lenke til kommentar
Jeg syns spillet var altfor kort. Det var jævlig bra historie, men når jeg har gjort den ferdig, føler jeg at det ikke er så mye mer å gjøre. Runna spillet på 1 uke med intens spilling. Får prøve å sette meg inn i multiplayer, men syns det er så mye lag der.

Sammenlign den tiden du brukte på GTA, med feks Cod4.

Synes selv ikke spillet var for kort, er aldri for kort, så lenge jeg koser meg. Noe jeg gjorde helt til spillets slutt :)

Lenke til kommentar
Folk som har sluttet pga. for lang historie? Sluttet som i kutta ut spillet totalt eller spiller kun multiplayer? I så fall er det merkelig siden det er ingen som tvinger dem til å spille main story.

 

 

 

 

Ja venner av meg har sluttet å spille singleplayer så eg spiller multiplayer med dem av og til. Det er ikkje så masse å gjere utenom Vigilante missions og Brucie bil greiene

Lenke til kommentar

Hehe nå har jeg hørt det også. Nå skjønner en hvor vanskelig det er å lage spill :D

 

For min egen del har jeg fullført ca 60%. Og for hvert oppdrag jeg gjør nå så sitter jeg og håper på at det dukker opp flere etterpå. Hadde ikke gjort meg noe om historien var dobbelt så lang. Om en liker å spille gjennom spill på en dag, så er nok GTA IV for langt ja :tease:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner meg ikke på dere. Jeg er en av dem som forbanner seg over utviklingen spill har hatt de siste 5-6 åra.

 

Her har spillene mistet 60-70% av spilletiden. Spill gamle Half-Life og de gamle Tomb Raider-spillene så ser du hvor lenge de varte den gang. Det værste er at siden den gang har prisen på konsollspill gått opp, mens varigheten på spillene har gått ned.

 

GTAIV kunne lett har flere ganger så lang story uten at jeg hadde blitt lei.

Endret av Eremal
Lenke til kommentar
Jeg skjønner meg ikke på dere. Jeg er en av dem som forbanner seg over utviklingen spill har hatt de siste 5-6 åra.

 

Her har spillene mistet 60-70% av spilletiden. Spill gamle Half-Life og de gamle Tomb Raider-spillene så ser du hvor lenge de varte den gang. Det værste er at siden den gang har prisen på konsollspill gått opp, mens varigheten på spillene har gått ned.

 

GTAIV kunne lett har flere ganger så lang story uten at jeg hadde blitt lei.

 

100% enig. Gamle HL1 var en målestokk. Tok meg utrolig lang tid å bli ferdig med det. Var ingen kuttscener heller. Forskjellen fra HL1 til HL2 var stor med tanke på hvor lenge de varte.

Endret av BaronSlask
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...